Magyarország

MICHELIN CSOPORT

KÜLDETÉSÜNK A MOBILITÁS FOKOZÁSA

KÜLDETÉSÜNK A MOBILITÁS FOKOZÁSAMegalakulása óta a Michelin Vállalat mindig is küldetésének tekitette azt, hogy hozzájáruljon az emberek és a tárgyak mobilitásának fejlődéséhez, és ennek révén a társadalom fejlődéséhez. Célul tűzte ki, hogy kielégítse az emberek az iránti alapvető igényét, hogy találkozzanak, eszmecserét folytassanak egymással, és felfedezzék a világot.

Célunkat úgy kívánjuk elérni, hogy közben teljes felelősséget vállalunk az összes tevékenységi körünkön. A felelősségvállalás azt jelenti, hogy elősegítjük a tartós mobilitás fejlődését, vagyis az olyan mobilitásét, amely egyre jobban megfelel az emberek elvárásainak és törekvéseinek, amely óvja a természeti környezetet, és gazdaságilag is egészséges.

A "felelősségvállalás" alatt azt értjük, hogy a mindennapok során tetteinkben és döntéseinkben alkalmazzuk a Michelin Csoport öt alapértékét, melyek a következők:

  • A vevők tiszteletben tartása
  • Az emberek tiszteletben tartása
  • A részvényesek tiszteletben tartása
  • A környezet tiszteletben tartása
  • A tények tiszteletben tartása

A VÁLLALAT BEMUTATÁSA

A VÁLLALAT BEMUTATÁSA

A Michelin küldetése a mobilitás fejlesztése, és ezzel egyidejűleg a vevők, az emberek, a részvényesek, a környezet és a tények tiszteletével kapcsolatos alapértékek gyakorlatba történő átültetése.

A Michelin vezető pozíciókat foglal el valamennyi gumiabroncspiacon*, és az utazással kapcsolatos szolgáltatások terén. A technológiai vezető szerep, az újítási kapacitás, a kiváló minőségű termékek és szolgáltatások, valamint az erős márkanevek révén a Michelin képes megvalósítani a globális terjeszkedési stratégiáját és javítani a hatékonyságot az üzlet valamennyi területén.

A legfontosabb tények a Michelinről:

Alapítás: 1889
Gyártási tevékenység: 69 gyár 18 országban
Alkalmazottak száma: 115,000 világszinten
Technológiai központ: Több mint 6,000 kutató-fejlesztő: Észak-Amerika, Európa, Ázsia
K+F költés éves szinten: € 660 millió
Évente gyárt: 184 millió abroncs, több mint 10 millió térkép és útikönyv 15 nyelven szerkesztve 2011-ben
2011 nettó árbevétel: € 20.7 milliárd

SZERVEZET

SZERVEZET

A piac jobb megértése és a vevői igényeknek való legjobb megfelelés érdekében a Michelin-csoportot termékcsaládok szerint szervezték meg, amelyek mindegyike külön tevékenységi kört fed le saját marketinggel, fejlesztéssel, termeléssel és marketing erőforrásokkal.

Az animáció bemutatja a Michelin szervezetének részletes áttekintését.

MICHELIN A VILÁGBAN

MICHELIN A VILÁGBAN

Tudjon meg mindent a Michelin-csoportról: látogasson el a vállalati weboldalra!