ABRONCSOKABRONCSOK TANÁCSOKTANÁCSOK KERESKEDŐKKERESKEDŐK

HÍREK ÉS SAJTÓINFORMÁCIÓK

Új tv kampány a Michelintől

Új tv kampány a Michelintől

2016. március 1-jén újra TV kampányt indít a Michelin, mely az egyik legkedveltebb európai márka. A reklámkampány az abroncsújdonságról, a MICHELIN CrossClimate-ról szól.

A Michelin új technológiája sikeresen egyesítette a nyári és téli abroncsok tulajdonságait egyetlen abroncsban, mely biztonságot nyújt bármilyen időjárási körülmények között. Új, váratlan és egyedülálló, mert a MICHELIN CrossClimate az első olyan nyári abroncs, melynek megalkotását a változó időjáráshoz való alkalmazkodás vezette. Az új kategóriát teremtő abroncs a meglévő kínálat mellett idén kis méretekkel, és városi terepjárókra való, speciális jelölésű termékekkel is jelentkezik Magyarországon.

Különleges, filmszerű video szemlélteti, hogy mire is képes az új abroncs. A reklám egy a különböző időjárási körülményeket megtestesítő óriások fogságába esett család történetét mutatja be, akiket végül a Michelin Mester ment meg a hőségtől, esőtől és a hótól. A család biztonságban haladhat tovább, hiszen a “MICHELIN CrossClimate felkészít minden időjárási helyzetre”.

A képi világot a TBWA készítette. Az animáció főszereplője a márka népszerű, emblematikus figurája, a Michelin Mester.

A Michelin jelenlétét erősítő, és a terméket népszerűsítő, ma kezdődő kampány 6 héten át prémium TV csatornákon és digitális felületeken kívánja elérni célközönségét.


SAJTÓKAPCSOLAT

KIEMELT CIKKEK

  • KAPCSOLÓDÓ
  • NÉPSZERŰ
  • LEGÚJABB