- A MICHELIN legújabb generációs sportabroncsa, továbbfejlesztett nyári közúti és pályaabroncs szupersportautók számára
- Megbízhatóan gyors pályakörök, javuló kanyartartás és úttartás(2)
- Verseny teljesítményre kifejlesztve
- Kompatibilis a Tire Mounted Sensor rendszerrel(1)
- Tájékoztatunk, hogy a MICHELIN Track Connect csomag, ami kompatibilis a Tire Mounted Sensor rendszerrel, 2023.03.31. óta nem elérhető

Legfontosabb előnyök a következők számára: Michelin gumiabroncs Pilot Sport Cup 2 Connect

Pilot Sport Cup 2 Connect gumiabroncs értékelés
28 értékelés van ehhez: Pilot Sport Cup 2 Connect

Globális jegyzetcímke
1-5 / 28 Értékelés

Hitelesített értékelés: Olyan, a Felhasználó által közzétett értékelés, amelyet sem a Michelin, sem annak szolgáltatója nem ellenőrzött, azonban a Felhasználó igazolja, hogy rendelkezik a szükséges fogyasztói tapasztalattal (megvásárolta és/vagy használta a terméket).
Az online értékelések közzétételére és feldolgozására vonatkozó szerződési feltételekPorsche 997.2 GT3
Super bon pneus pour un usage circuit. Déjà près de 1000km de piste et ils sont encore bons. Par contre ils ne vont pas sous la grosse pluie, tant en route qu'en piste.

Hitelesített értékelés: Olyan, a Felhasználó által közzétett értékelés, amelyet sem a Michelin, sem annak szolgáltatója nem ellenőrzött, azonban a Felhasználó igazolja, hogy rendelkezik a szükséges fogyasztói tapasztalattal (megvásárolta és/vagy használta a terméket).
Az online értékelések közzétételére és feldolgozására vonatkozó szerződési feltételekNúmero 1
Me gusta mucho 💪

Hitelesített értékelés: Olyan, a Felhasználó által közzétett értékelés, amelyet sem a Michelin, sem annak szolgáltatója nem ellenőrzött, azonban a Felhasználó igazolja, hogy rendelkezik a szükséges fogyasztói tapasztalattal (megvásárolta és/vagy használta a terméket).
Az online értékelések közzétételére és feldolgozására vonatkozó szerződési feltételekPer ora fantastiche
Sto effettuando il rodaggio di queste gomme ma le prime impressione sono positivissime. Auto F 430

Nem ellenőrzött értékelés: Olyan Felhasználó által közzétett értékelés, akinek a fogyasztási tapasztalatait (a termék megvásárlását vagy használatát) a Michelin vagy annak Szolgáltatója nem ellenőrizte.
Az online értékelések közzétételére és feldolgozására vonatkozó szerződési feltételekCup2 Alpine A110 s & GT3
Sowohl auf meinem GT 991.2 wie auch auf meiner Alpine A110s hat der Reifen hervorragend funktioniert. Voraussetzung das richtige Fahrwerk, Setup und rechtzeitig Reifendruck anpassen. Dann funktioniert der Reifen, wenn er warm ist, konstant lange sehr gut

Hitelesített értékelés: Olyan, a Felhasználó által közzétett értékelés, amelyet sem a Michelin, sem annak szolgáltatója nem ellenőrzött, azonban a Felhasználó igazolja, hogy rendelkezik a szükséges fogyasztói tapasztalattal (megvásárolta és/vagy használta a terméket).
Az online értékelések közzétételére és feldolgozására vonatkozó szerződési feltételekMichelin semi-slick Cup2 connect
Très bonne adhérence sur sol sec, sur circuit ou route de montagne. Forcément les pneus arrière (propulsion) semi-slicks s'usent plus vite que des pneus sport mais l'usure est uniforme et régulière. Je regrette que Michelin ait abandonné l'application Track connect car les infos "températures et pressions" étaient intéressantes et nécessaires car l'adhérence est parfaite surtout lorsque ces pneus sont à température.
• A MICHELIN Pilot Sport Cup 2 és MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect* sportabroncsok kifejezetten száraz pályahasználatra optimalizált (semi slick) termékek. A MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R sportabroncs legújabb változata szélsőségesen száraz körülmények közötti használatra optimalizált pályaabroncs.
• Nedves pályafelületen vagy nedves közúton való használatkor, vastag vízrétegen való áthaladáskor, különösen kopott futójú semi slick abaroncsok esetében fennáll az aquaplaning veszélye. A biztonságos közlekedés érdekében ilyenkor csökkentsük a jármű sebességét, és kapcsoljuk be a vezetést segítő biztonsági funkciókat a járművön. Az abroncsok mindezek dacára megfelelnek a helyileg szabályozott közúti közlekedési előírásoknak is -- azokban az országokban, amelyekben forgalmazzák őket.
• A megfelelő úttartás és teljesítmény érdekében kifejezetten ajánljuk, hogy mind a négy kerékre ugyanolyan abroncsot szereljünk.
• Kiegészítő információ a MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R abroncs használatával kapcsolatban: szélsőségesen száraz körülményekre készült abroncsként a MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R abroncsot is a versenyabroncsokhoz hasonlóan, csak bemelegítés után lehet optimális teljesítményen használni.
• Ha hosszabb ideig nem használjuk az abroncsokat, szereljük le őket a járműről (a kerékpánttal együtt), és a szokásos üzemi nyomás felére csökkentett nyomással tároljuk őket!
• Abroncsainkat tiszta, száraz, fénytől, ózontól védett (elektronikai eszközöktől távol lévő) helyen, 0°C-nál (32°F) mindig magasabb hőmérsékleten, illetve a Michelin műszaki dokumentumaiban és weboldalain megtalálható ajánlásoknak megfelelő módon tároljuk!
• Lehetőség szerint kerüljük abroncsaink használatát, helyükről való elmozdítását, szállítását, ha a környezeti hőmérséklet -10°C (14°F) alatt van.
• A fenti körülmények között ugyanis az abroncsot alkotó alkatrészek és anyagok tulajdonságai megváltozhatnak, ami jelentős mértékű teljesítményromlással, a gumialkatrészek károsodásával jár, így az abroncs használhati értéke korlátozottá válhat.
• Soha ne használjunk olyan abroncsot, amelynek az oldalfalán vagy futóján repedéseket, szakadást vagy egyéb sérülést látunk. Ha az abroncs állapotával kapcsolatban kétségei merülnek fel, forduljon bizalommal a legközelebbi Michelin műszaki vevőszolgálathoz!
• Intenzív pályahasználat esetén, illetve idővel az abroncs károsodhat, ha rendszeresen áthajtunk a pálya szélét jelző kerékvetőkön.
• Célszerű minden egyes megtett szakasz után alaposan szemügyre venni abroncsainkat, és csak az abroncsok szemrevételezése után kezdjünk újabb gyakorló- vagy versenykörökbe.
• Abban az esetben, ha túl sokszor, vagy túl hosszú ideig hajtottunk kerékvetőn, illetve ha kisodródtunk a pályáról, abroncsainkat alaposabb vizsgálatnak kell alávetnünk. Ilyenkor le kell szerelnünk őket a kerékről, és nem csak a külső, hanem a belső állapotukat is szakszerű módon le kell ellenőriznünk vagy ellenőriztetnünk.
• Pályahasználatkor a kanyardinamika optimalizálása érdekében, illetve az abroncs külső vállrészének idő előtti kopását, elhasználódását megelőzendő a talpnyomat tapadási felületének növelésével meg lehet változtatni a futóműgeometriát (elsősorban a kerék dőlésszög átállítással).
• Kerékdőlés: a pályán való használathoz a negatív kerékdőlés értéke mindig -1,5° és -3° között legyen, az adott pálya és adott gépjármű sajátosságainak megfelelően. -4°-nál nagyobb negatív kerékdőlés beállítása tilos!
• A kerékdőlés értékét közúti használat előtt vissza kell állítanunk a járműgyártó által ajánlott értékre, hogy a közúti használat során mind a jármű, mind pedig a rászerelt abroncs megfelelően viselkedjen.
AJÁNLÁSOK
• A MICHELIN Pilot Sport Cup 2 és MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect* sportabroncsok kifejezetten száraz pályahasználatra optimalizált (semi slick) termékek. A MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R sportabroncs legújabb változata szélsőségesen száraz körülmények közötti használatra optimalizált pályaabroncs.
• Nedves pályafelületen vagy nedves közúton való használatkor, vastag vízrétegen való áthaladáskor, különösen kopott futójú semi slick abaroncsok esetében fennáll az aquaplaning veszélye. A biztonságos közlekedés érdekében ilyenkor csökkentsük a jármű sebességét, és kapcsoljuk be a vezetést segítő biztonsági funkciókat a járművön. Az abroncsok mindezek dacára megfelelnek a helyileg szabályozott közúti közlekedési előírásoknak is -- azokban az országokban, amelyekben forgalmazzák őket.
• A megfelelő úttartás és teljesítmény érdekében kifejezetten ajánljuk, hogy mind a négy kerékre ugyanolyan abroncsot szereljünk.
• Kiegészítő információ a MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R abroncs használatával kapcsolatban: szélsőségesen száraz körülményekre készült abroncsként a MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R abroncsot is a versenyabroncsokhoz hasonlóan, csak bemelegítés után lehet optimális teljesítményen használni.
FIGYELEM!
• Ha hosszabb ideig nem használjuk az abroncsokat, szereljük le őket a járműről (a kerékpánttal együtt), és a szokásos üzemi nyomás felére csökkentett nyomással tároljuk őket! • Abroncsainkat tiszta, száraz, fénytől, ózontól védett (elektronikai eszközöktől távol lévő) helyen, 0°C-nál (32°F) mindig magasabb hőmérsékleten, illetve a Michelin műszaki dokumentumaiban és weboldalain megtalálható ajánlásoknak megfelelő módon tároljuk!
• Lehetőség szerint kerüljük abroncsaink használatát, helyükről való elmozdítását, szállítását, ha a környezeti hőmérséklet -10°C (14°F) alatt van.
• A fenti körülmények között ugyanis az abroncsot alkotó alkatrészek és anyagok tulajdonságai megváltozhatnak, ami jelentős mértékű teljesítményromlással, a gumialkatrészek károsodásával jár, így az abroncs használhati értéke korlátozottá válhat.
• Soha ne használjunk olyan abroncsot, amelynek az oldalfalán vagy futóján repedéseket, szakadást vagy egyéb sérülést látunk. Ha az abroncs állapotával kapcsolatban kétségei merülnek fel, forduljon bizalommal a legközelebbi Michelin műszaki vevőszolgálathoz!
• Intenzív pályahasználat esetén, illetve idővel az abroncs károsodhat, ha rendszeresen áthajtunk a pálya szélét jelző kerékvetőkön.
• Célszerű minden egyes megtett szakasz után alaposan szemügyre venni abroncsainkat, és csak az abroncsok szemrevételezése után kezdjünk újabb gyakorló- vagy versenykörökbe.
• Abban az esetben, ha túl sokszor, vagy túl hosszú ideig hajtottunk kerékvetőn, illetve ha kisodródtunk a pályáról, abroncsainkat alaposabb vizsgálatnak kell alávetnünk. Ilyenkor le kell szerelnünk őket a kerékről, és nem csak a külső, hanem a belső állapotukat is szakszerű módon le kell ellenőriznünk vagy ellenőriztetnünk.
JÁRMŰGEOMETRIAI BEÁLLÍTÁSOK (PL. FUTÓMŰ, KERÉKDŐLÉS)
• Pályahasználatkor a kanyardinamika optimalizálása érdekében, illetve az abroncs külső vállrészének idő előtti kopását, elhasználódását megelőzendő a talpnyomat tapadási felületének növelésével meg lehet változtatni a futóműgeometriát (elsősorban a kerék dőlésszög átállítással).
• Kerékdőlés: a pályán való használathoz a negatív kerékdőlés értéke mindig -1,5° és -3° között legyen, az adott pálya és adott gépjármű sajátosságainak megfelelően. -4°-nál nagyobb negatív kerékdőlés beállítása tilos!
• A kerékdőlés értékét közúti használat előtt vissza kell állítanunk a járműgyártó által ajánlott értékre, hogy a közúti használat során mind a jármű, mind pedig a rászerelt abroncs megfelelően viselkedjen.
* Connect funkció - A gyárilag integrált Rubber Tire Mount technológiának köszönhetően MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect abroncsaink alkalmasak a VDA (Német Gépjárműipari Szövetség) előírásainak megfelelő, abroncsba épített nyomásérzékelő megoldások használatára. Ezzel kapcsolatban a Michelin szeretné a MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect abroncsokat vásárolni szándékozó fogyasztók figyelmét arra, hogy a vásárlást megelőzően érdemes tájékozódni az adott piacon/országban elérhető abroncsba épített nyomásérzékelő megoldásokról, valamint arról, hogy azok megfelelnek-e a VDA szabvány előírásainak. Tájékoztatásul közöljük, hogy a VDA-kompatibilis, abroncsba épített nyomásérzékelőt tartalmazó MICHELIN Track Connect készlet forgalmazása 2023. március 31-től megszűnt. Kérdéseivel forduljon bizalommal abroncskereskedőjéhez.