
Legfontosabb előnyök a következők számára: Michelin gumiabroncs Pilot Sport Cup 2 R

Pilot Sport Cup 2 R gumiabroncs értékelés
11 értékelés van ehhez: Pilot Sport Cup 2 R

Globális jegyzetcímke
1-5 / 11 Értékelés

Hitelesített értékelés: Olyan, a Felhasználó által közzétett értékelés, amelyet sem a Michelin, sem annak szolgáltatója nem ellenőrzött, azonban a Felhasználó igazolja, hogy rendelkezik a szükséges fogyasztói tapasztalattal (megvásárolta és/vagy használta a terméket).
Az online értékelések közzétételére és feldolgozására vonatkozó szerződési feltételekTrès bon pneu
Très bon pneu

Nem ellenőrzött értékelés: Olyan Felhasználó által közzétett értékelés, akinek a fogyasztási tapasztalatait (a termék megvásárlását vagy használatát) a Michelin vagy annak Szolgáltatója nem ellenőrizte.
Az online értékelések közzétételére és feldolgozására vonatkozó szerződési feltételekFür Rennstrecke und Landstrasse perfekt
Am Anfang war ich sehr skeptisch ob man einen Unterschied zu gewöhnlichen „Sportreifen“ merkt. Als die Sport Cup 2 Reifen montiert wurden, ist mir die Kinnladung nach unten geschossen. Der Grip in den Kurven ist einfach der Hammer, er grenzt sehr schon an einen Vollslick Reifen und das Ansprechverhalten ist perfekt. Der Cup 2 R kommt schnell auf Betriebstemperatur sodass er seine volle Leistung entfalten kann.

Nem ellenőrzött értékelés: Olyan Felhasználó által közzétett értékelés, akinek a fogyasztási tapasztalatait (a termék megvásárlását vagy használatát) a Michelin vagy annak Szolgáltatója nem ellenőrizte.
Az online értékelések közzétételére és feldolgozására vonatkozó szerződési feltételekEL MEJOR NEUMATICO QUE EXISTE
Es un neumático fantástico, un agarre brutal, un pase por curva insuperable, y CERO flaneos, incluso en curvas cerradas y dando " caña " , en agua tampoco va mal, " si no es mucha lluvia " hay que pensar, que es un neumático de SECO, pero a la diferencia con el CUP 2 , es muchísima, es un neumático que te echa un pulso, en Ferrari al menos, si tu vas, el neumático VA, no lo dudes.. eso si, 3500 km maximo a poner otros, si quieres disfrutar de tu coche , seguro y rapido , este es tu neumático.

Nem ellenőrzött értékelés: Olyan Felhasználó által közzétett értékelés, akinek a fogyasztási tapasztalatait (a termék megvásárlását vagy használatát) a Michelin vagy annak Szolgáltatója nem ellenőrizte.
Az online értékelések közzétételére és feldolgozására vonatkozó szerződési feltételekPerformance pur
Extremer Grip im Sommer, ein wahrer Performer ! Erwartungsgemäß hoher Verschleiß - aber abhängig von der Temperatur. Frühjahr 5 Std Renstrecke, Hochsommer nur 2 Std.

Nem ellenőrzött értékelés: Olyan Felhasználó által közzétett értékelés, akinek a fogyasztási tapasztalatait (a termék megvásárlását vagy használatát) a Michelin vagy annak Szolgáltatója nem ellenőrizte.
Az online értékelések közzétételére és feldolgozására vonatkozó szerződési feltételekGreat Tire
Great tire
• A MICHELIN Pilot Sport Cup 2 és MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect* sportabroncsok kifejezetten száraz pályahasználatra optimalizált (semi slick) termékek. A MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R sportabroncs legújabb változata szélsőségesen száraz körülmények közötti használatra optimalizált pályaabroncs.
• Nedves pályafelületen vagy nedves közúton való használatkor, vastag vízrétegen való áthaladáskor, különösen kopott futójú semi slick abaroncsok esetében fennáll az aquaplaning veszélye. A biztonságos közlekedés érdekében ilyenkor csökkentsük a jármű sebességét, és kapcsoljuk be a vezetést segítő biztonsági funkciókat a járművön. Az abroncsok mindezek dacára megfelelnek a helyileg szabályozott közúti közlekedési előírásoknak is -- azokban az országokban, amelyekben forgalmazzák őket.
• A megfelelő úttartás és teljesítmény érdekében kifejezetten ajánljuk, hogy mind a négy kerékre ugyanolyan abroncsot szereljünk.
• Kiegészítő információ a MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R abroncs használatával kapcsolatban: szélsőségesen száraz körülményekre készült abroncsként a MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R abroncsot is a versenyabroncsokhoz hasonlóan, csak bemelegítés után lehet optimális teljesítményen használni.
• Ha hosszabb ideig nem használjuk az abroncsokat, szereljük le őket a járműről (a kerékpánttal együtt), és a szokásos üzemi nyomás felére csökkentett nyomással tároljuk őket!
• Abroncsainkat tiszta, száraz, fénytől, ózontól védett (elektronikai eszközöktől távol lévő) helyen, 0°C-nál (32°F) mindig magasabb hőmérsékleten, illetve a Michelin műszaki dokumentumaiban és weboldalain megtalálható ajánlásoknak megfelelő módon tároljuk!
• Lehetőség szerint kerüljük abroncsaink használatát, helyükről való elmozdítását, szállítását, ha a környezeti hőmérséklet -10°C (14°F) alatt van.
• A fenti körülmények között ugyanis az abroncsot alkotó alkatrészek és anyagok tulajdonságai megváltozhatnak, ami jelentős mértékű teljesítményromlással, a gumialkatrészek károsodásával jár, így az abroncs használhati értéke korlátozottá válhat.
• Soha ne használjunk olyan abroncsot, amelynek az oldalfalán vagy futóján repedéseket, szakadást vagy egyéb sérülést látunk. Ha az abroncs állapotával kapcsolatban kétségei merülnek fel, forduljon bizalommal a legközelebbi Michelin műszaki vevőszolgálathoz!
• Intenzív pályahasználat esetén, illetve idővel az abroncs károsodhat, ha rendszeresen áthajtunk a pálya szélét jelző kerékvetőkön.
• Célszerű minden egyes megtett szakasz után alaposan szemügyre venni abroncsainkat, és csak az abroncsok szemrevételezése után kezdjünk újabb gyakorló- vagy versenykörökbe.
• Abban az esetben, ha túl sokszor, vagy túl hosszú ideig hajtottunk kerékvetőn, illetve ha kisodródtunk a pályáról, abroncsainkat alaposabb vizsgálatnak kell alávetnünk. Ilyenkor le kell szerelnünk őket a kerékről, és nem csak a külső, hanem a belső állapotukat is szakszerű módon le kell ellenőriznünk vagy ellenőriztetnünk.
• Pályahasználatkor a kanyardinamika optimalizálása érdekében, illetve az abroncs külső vállrészének idő előtti kopását, elhasználódását megelőzendő a talpnyomat tapadási felületének növelésével meg lehet változtatni a futóműgeometriát (elsősorban a kerék dőlésszög átállítással).
• Kerékdőlés: a pályán való használathoz a negatív kerékdőlés értéke mindig -1,5° és -3° között legyen, az adott pálya és adott gépjármű sajátosságainak megfelelően. -4°-nál nagyobb negatív kerékdőlés beállítása tilos!
• A kerékdőlés értékét közúti használat előtt vissza kell állítanunk a járműgyártó által ajánlott értékre, hogy a közúti használat során mind a jármű, mind pedig a rászerelt abroncs megfelelően viselkedjen.
AJÁNLÁSOK
• A MICHELIN Pilot Sport Cup 2 és MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect* sportabroncsok kifejezetten száraz pályahasználatra optimalizált (semi slick) termékek. A MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R sportabroncs legújabb változata szélsőségesen száraz körülmények közötti használatra optimalizált pályaabroncs.
• Nedves pályafelületen vagy nedves közúton való használatkor, vastag vízrétegen való áthaladáskor, különösen kopott futójú semi slick abaroncsok esetében fennáll az aquaplaning veszélye. A biztonságos közlekedés érdekében ilyenkor csökkentsük a jármű sebességét, és kapcsoljuk be a vezetést segítő biztonsági funkciókat a járművön. Az abroncsok mindezek dacára megfelelnek a helyileg szabályozott közúti közlekedési előírásoknak is -- azokban az országokban, amelyekben forgalmazzák őket.
• A megfelelő úttartás és teljesítmény érdekében kifejezetten ajánljuk, hogy mind a négy kerékre ugyanolyan abroncsot szereljünk. • Kiegészítő információ a MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R abroncs használatával kapcsolatban: szélsőségesen száraz körülményekre készült abroncsként a MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R abroncsot is a versenyabroncsokhoz hasonlóan, csak bemelegítés után lehet optimális teljesítményen használni.
FIGYELEM!
• Ha hosszabb ideig nem használjuk az abroncsokat, szereljük le őket a járműről (a kerékpánttal együtt), és a szokásos üzemi nyomás felére csökkentett nyomással tároljuk őket!
• Abroncsainkat tiszta, száraz, fénytől, ózontól védett (elektronikai eszközöktől távol lévő) helyen, 0°C-nál (32°F) mindig magasabb hőmérsékleten, illetve a Michelin műszaki dokumentumaiban és weboldalain megtalálható ajánlásoknak megfelelő módon tároljuk!
• Lehetőség szerint kerüljük abroncsaink használatát, helyükről való elmozdítását, szállítását, ha a környezeti hőmérséklet -10°C (14°F) alatt van.
• A fenti körülmények között ugyanis az abroncsot alkotó alkatrészek és anyagok tulajdonságai megváltozhatnak, ami jelentős mértékű teljesítményromlással, a gumialkatrészek károsodásával jár, így az abroncs használhati értéke korlátozottá válhat.
• Soha ne használjunk olyan abroncsot, amelynek az oldalfalán vagy futóján repedéseket, szakadást vagy egyéb sérülést látunk. Ha az abroncs állapotával kapcsolatban kétségei merülnek fel, forduljon bizalommal a legközelebbi Michelin műszaki vevőszolgálathoz!
• Intenzív pályahasználat esetén, illetve idővel az abroncs károsodhat, ha rendszeresen áthajtunk a pálya szélét jelző kerékvetőkön.
• Célszerű minden egyes megtett szakasz után alaposan szemügyre venni abroncsainkat, és csak az abroncsok szemrevételezése után kezdjünk újabb gyakorló- vagy versenykörökbe.
• Abban az esetben, ha túl sokszor, vagy túl hosszú ideig hajtottunk kerékvetőn, illetve ha kisodródtunk a pályáról, abroncsainkat alaposabb vizsgálatnak kell alávetnünk. Ilyenkor le kell szerelnünk őket a kerékről, és nem csak a külső, hanem a belső állapotukat is szakszerű módon le kell ellenőriznünk vagy ellenőriztetnünk.
JÁRMŰGEOMETRIAI BEÁLLÍTÁSOK (PL. FUTÓMŰ, KERÉKDŐLÉS)
• Pályahasználatkor a kanyardinamika optimalizálása érdekében, illetve az abroncs külső vállrészének idő előtti kopását, elhasználódását megelőzendő a talpnyomat tapadási felületének növelésével meg lehet változtatni a futóműgeometriát (elsősorban a kerék dőlésszög átállítással).
• Kerékdőlés: a pályán való használathoz a negatív kerékdőlés értéke mindig -1,5° és -3° között legyen, az adott pálya és adott gépjármű sajátosságainak megfelelően. -4°-nál nagyobb negatív kerékdőlés beállítása tilos!
• A kerékdőlés értékét közúti használat előtt vissza kell állítanunk a járműgyártó által ajánlott értékre, hogy a közúti használat során mind a jármű, mind pedig a rászerelt abroncs megfelelően viselkedjen.
* Connect funkció - A gyárilag integrált Rubber Tire Mount technológiának köszönhetően MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect abroncsaink alkalmasak a VDA (Német Gépjárműipari Szövetség) előírásainak megfelelő, abroncsba épített nyomásérzékelő megoldások használatára. Ezzel kapcsolatban a Michelin szeretné a MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect abroncsokat vásárolni szándékozó fogyasztók figyelmét arra, hogy a vásárlást megelőzően érdemes tájékozódni az adott piacon/országban elérhető abroncsba épített nyomásérzékelő megoldásokról, valamint arról, hogy azok megfelelnek-e a VDA szabvány előírásainak. Tájékoztatásul közöljük, hogy a VDA-kompatibilis, abroncsba épített nyomásérzékelőt tartalmazó MICHELIN Track Connect készlet forgalmazása 2023. március 31-től megszűnt. Kérdéseivel forduljon bizalommal abroncskereskedőjéhez.