
Legfontosabb előnyök a következők számára: Michelin gumiabroncs Pilot Sport Cup 2

Pilot Sport Cup 2 gumiabroncs értékelés
10 értékelés van ehhez: Pilot Sport Cup 2

Globális jegyzetcímke
1-5 / 10 Értékelés

Hitelesített értékelés: Olyan, a Felhasználó által közzétett értékelés, amelyet sem a Michelin, sem annak szolgáltatója nem ellenőrzött, azonban a Felhasználó igazolja, hogy rendelkezik a szükséges fogyasztói tapasztalattal (megvásárolta és/vagy használta a terméket).
Fantastic dry grip and handling
Dry grip and handling of this tyre are fantastic, I had the cup 2 in a 225/40/18 on a fwd car however performance in the wet is extremely lacking - as would be expected with a tyre of this type. Tread wear is as to be expected with a soft tyre compound.

Hitelesített értékelés: Olyan, a Felhasználó által közzétett értékelés, amelyet sem a Michelin, sem annak szolgáltatója nem ellenőrzött, azonban a Felhasználó igazolja, hogy rendelkezik a szükséges fogyasztói tapasztalattal (megvásárolta és/vagy használta a terméket).
My Peugeot 308 Gti became alive when wearing Cup 2's!
I can whole heatedly recommend placing Michelin's excellent Pilot Sport Cup 2 tyres (with N0 Porsche fitment) onto your car! Even if you don't do track-days! Perfect for fast road and road trips into Europe. They may only come with 4.2mm of treat from new but wear rate so far has been great. This is due to lower block wobble due to a lower original height so a lower build-up of heat, from any potential wobble/movement. Grip is raised over my previous PS4S tyres but what i really Really REALLY love is the enhanced steering feel. You do feel an improvement in turn-in and feedback. For those who've heard or read above wet grip, don't believe it. It's way better than you can imagine for the type of tyre it is. Don't let the chat put you off. I have had 2 punctures with these Cup 2's (in the same tyre!) on the road but this might just be had luck! Don't think it's a result of the softer tyre. If you can find them at a good price then go for it. If i can, I might even try the incredible Cup 2 R's on the Pug next then take it to the Nurburgring! Imagine that!?!

Hitelesített értékelés: Olyan, a Felhasználó által közzétett értékelés, amelyet sem a Michelin, sem annak szolgáltatója nem ellenőrzött, azonban a Felhasználó igazolja, hogy rendelkezik a szükséges fogyasztói tapasztalattal (megvásárolta és/vagy használta a terméket).
Track Day Tyre
I've done only 1 track day on these tyre, and in my honest opinion, they will be hard pushed to be beaten by any other tyre. Unfortunately the Cup 2 R doesn't come in my size, but I can imagine that's about the only "semi-slick" tyre that would be better. The braking and cornering grip is phenomenal and is very predictable when you do push beyond it's capability (which is hard done). Wet grip is pretty bad, but that's to be expected from this tyre. Overall, I won't be buying any other tyre for track days. Very pleased

Nem ellenőrzött értékelés: Olyan Felhasználó által közzétett értékelés, akinek a fogyasztási tapasztalatait (a termék megvásárlását vagy használatát) a Michelin vagy annak Szolgáltatója nem ellenőrizte.
Bad suggest
The store suggest me tyre sport cup 2 and the change front tyres and when aksed for back tyre they say we dont have same and i cant find it in uae

Nem ellenőrzött értékelés: Olyan Felhasználó által közzétett értékelés, akinek a fogyasztási tapasztalatait (a termék megvásárlását vagy használatát) a Michelin vagy annak Szolgáltatója nem ellenőrizte.
Not worth it !
Them tyres not even done 6000 miles and gone 👎🏼
• A MICHELIN Pilot Sport Cup 2 és MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect* sportabroncsok kifejezetten száraz pályahasználatra optimalizált (semi slick) termékek. A MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R sportabroncs legújabb változata szélsőségesen száraz körülmények közötti használatra optimalizált pályaabroncs.
• Nedves pályafelületen vagy nedves közúton való használatkor, vastag vízrétegen való áthaladáskor, különösen kopott futójú semi slick abaroncsok esetében fennáll az aquaplaning veszélye. A biztonságos közlekedés érdekében ilyenkor csökkentsük a jármű sebességét, és kapcsoljuk be a vezetést segítő biztonsági funkciókat a járművön. Az abroncsok mindezek dacára megfelelnek a helyileg szabályozott közúti közlekedési előírásoknak is -- azokban az országokban, amelyekben forgalmazzák őket.
• A megfelelő úttartás és teljesítmény érdekében kifejezetten ajánljuk, hogy mind a négy kerékre ugyanolyan abroncsot szereljünk.
• Kiegészítő információ a MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R abroncs használatával kapcsolatban: szélsőségesen száraz körülményekre készült abroncsként a MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R abroncsot is a versenyabroncsokhoz hasonlóan, csak bemelegítés után lehet optimális teljesítményen használni.
• Ha hosszabb ideig nem használjuk az abroncsokat, szereljük le őket a járműről (a kerékpánttal együtt), és a szokásos üzemi nyomás felére csökkentett nyomással tároljuk őket!
• Abroncsainkat tiszta, száraz, fénytől, ózontól védett (elektronikai eszközöktől távol lévő) helyen, 0°C-nál (32°F) mindig magasabb hőmérsékleten, illetve a Michelin műszaki dokumentumaiban és weboldalain megtalálható ajánlásoknak megfelelő módon tároljuk!
• Lehetőség szerint kerüljük abroncsaink használatát, helyükről való elmozdítását, szállítását, ha a környezeti hőmérséklet -10°C (14°F) alatt van.
• A fenti körülmények között ugyanis az abroncsot alkotó alkatrészek és anyagok tulajdonságai megváltozhatnak, ami jelentős mértékű teljesítményromlással, a gumialkatrészek károsodásával jár, így az abroncs használhati értéke korlátozottá válhat.
• Soha ne használjunk olyan abroncsot, amelynek az oldalfalán vagy futóján repedéseket, szakadást vagy egyéb sérülést látunk. Ha az abroncs állapotával kapcsolatban kétségei merülnek fel, forduljon bizalommal a legközelebbi Michelin műszaki vevőszolgálathoz!
• Intenzív pályahasználat esetén, illetve idővel az abroncs károsodhat, ha rendszeresen áthajtunk a pálya szélét jelző kerékvetőkön.
• Célszerű minden egyes megtett szakasz után alaposan szemügyre venni abroncsainkat, és csak az abroncsok szemrevételezése után kezdjünk újabb gyakorló- vagy versenykörökbe.
• Abban az esetben, ha túl sokszor, vagy túl hosszú ideig hajtottunk kerékvetőn, illetve ha kisodródtunk a pályáról, abroncsainkat alaposabb vizsgálatnak kell alávetnünk. Ilyenkor le kell szerelnünk őket a kerékről, és nem csak a külső, hanem a belső állapotukat is szakszerű módon le kell ellenőriznünk vagy ellenőriztetnünk.
• Pályahasználatkor a kanyardinamika optimalizálása érdekében, illetve az abroncs külső vállrészének idő előtti kopását, elhasználódását megelőzendő a talpnyomat tapadási felületének növelésével meg lehet változtatni a futóműgeometriát (elsősorban a kerék dőlésszög átállítással).
• Kerékdőlés: a pályán való használathoz a negatív kerékdőlés értéke mindig -1,5° és -3° között legyen, az adott pálya és adott gépjármű sajátosságainak megfelelően. -4°-nál nagyobb negatív kerékdőlés beállítása tilos!
• A kerékdőlés értékét közúti használat előtt vissza kell állítanunk a járműgyártó által ajánlott értékre, hogy a közúti használat során mind a jármű, mind pedig a rászerelt abroncs megfelelően viselkedjen.
AJÁNLÁSOK
• A MICHELIN Pilot Sport Cup 2 és MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect* sportabroncsok kifejezetten száraz pályahasználatra optimalizált (semi slick) termékek. A MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R sportabroncs legújabb változata szélsőségesen száraz körülmények közötti használatra optimalizált pályaabroncs.
• Nedves pályafelületen vagy nedves közúton való használatkor, vastag vízrétegen való áthaladáskor, különösen kopott futójú semi slick abaroncsok esetében fennáll az aquaplaning veszélye. A biztonságos közlekedés érdekében ilyenkor csökkentsük a jármű sebességét, és kapcsoljuk be a vezetést segítő biztonsági funkciókat a járművön. Az abroncsok mindezek dacára megfelelnek a helyileg szabályozott közúti közlekedési előírásoknak is -- azokban az országokban, amelyekben forgalmazzák őket.
• A megfelelő úttartás és teljesítmény érdekében kifejezetten ajánljuk, hogy mind a négy kerékre ugyanolyan abroncsot szereljünk. • Kiegészítő információ a MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R abroncs használatával kapcsolatban: szélsőségesen száraz körülményekre készült abroncsként a MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R abroncsot is a versenyabroncsokhoz hasonlóan, csak bemelegítés után lehet optimális teljesítményen használni.
FIGYELEM!
• Ha hosszabb ideig nem használjuk az abroncsokat, szereljük le őket a járműről (a kerékpánttal együtt), és a szokásos üzemi nyomás felére csökkentett nyomással tároljuk őket!
• Abroncsainkat tiszta, száraz, fénytől, ózontól védett (elektronikai eszközöktől távol lévő) helyen, 0°C-nál (32°F) mindig magasabb hőmérsékleten, illetve a Michelin műszaki dokumentumaiban és weboldalain megtalálható ajánlásoknak megfelelő módon tároljuk!
• Lehetőség szerint kerüljük abroncsaink használatát, helyükről való elmozdítását, szállítását, ha a környezeti hőmérséklet -10°C (14°F) alatt van.
• A fenti körülmények között ugyanis az abroncsot alkotó alkatrészek és anyagok tulajdonságai megváltozhatnak, ami jelentős mértékű teljesítményromlással, a gumialkatrészek károsodásával jár, így az abroncs használhati értéke korlátozottá válhat.
• Soha ne használjunk olyan abroncsot, amelynek az oldalfalán vagy futóján repedéseket, szakadást vagy egyéb sérülést látunk. Ha az abroncs állapotával kapcsolatban kétségei merülnek fel, forduljon bizalommal a legközelebbi Michelin műszaki vevőszolgálathoz!
• Intenzív pályahasználat esetén, illetve idővel az abroncs károsodhat, ha rendszeresen áthajtunk a pálya szélét jelző kerékvetőkön.
• Célszerű minden egyes megtett szakasz után alaposan szemügyre venni abroncsainkat, és csak az abroncsok szemrevételezése után kezdjünk újabb gyakorló- vagy versenykörökbe.
• Abban az esetben, ha túl sokszor, vagy túl hosszú ideig hajtottunk kerékvetőn, illetve ha kisodródtunk a pályáról, abroncsainkat alaposabb vizsgálatnak kell alávetnünk. Ilyenkor le kell szerelnünk őket a kerékről, és nem csak a külső, hanem a belső állapotukat is szakszerű módon le kell ellenőriznünk vagy ellenőriztetnünk.
JÁRMŰGEOMETRIAI BEÁLLÍTÁSOK (PL. FUTÓMŰ, KERÉKDŐLÉS)
• Pályahasználatkor a kanyardinamika optimalizálása érdekében, illetve az abroncs külső vállrészének idő előtti kopását, elhasználódását megelőzendő a talpnyomat tapadási felületének növelésével meg lehet változtatni a futóműgeometriát (elsősorban a kerék dőlésszög átállítással).
• Kerékdőlés: a pályán való használathoz a negatív kerékdőlés értéke mindig -1,5° és -3° között legyen, az adott pálya és adott gépjármű sajátosságainak megfelelően. -4°-nál nagyobb negatív kerékdőlés beállítása tilos!
• A kerékdőlés értékét közúti használat előtt vissza kell állítanunk a járműgyártó által ajánlott értékre, hogy a közúti használat során mind a jármű, mind pedig a rászerelt abroncs megfelelően viselkedjen.
* Connect funkció - A gyárilag integrált Rubber Tire Mount technológiának köszönhetően MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect abroncsaink alkalmasak a VDA (Német Gépjárműipari Szövetség) előírásainak megfelelő, abroncsba épített nyomásérzékelő megoldások használatára. Ezzel kapcsolatban a Michelin szeretné a MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect abroncsokat vásárolni szándékozó fogyasztók figyelmét arra, hogy a vásárlást megelőzően érdemes tájékozódni az adott piacon/országban elérhető abroncsba épített nyomásérzékelő megoldásokról, valamint arról, hogy azok megfelelnek-e a VDA szabvány előírásainak. Tájékoztatásul közöljük, hogy a VDA-kompatibilis, abroncsba épített nyomásérzékelőt tartalmazó MICHELIN Track Connect készlet forgalmazása 2023. március 31-től megszűnt. Kérdéseivel forduljon bizalommal abroncskereskedőjéhez.