(1) - magas sebesség - a helyi szabályozás által meghatározott sebességkorlátozással összhangban
(2) - Kanyarmerevség – A kanyarmerevség belső vizsgálata gépen 2020/10-ben, 255/45 R19 méretben, a MICHELIN Pilot Sport 4 SUV (100%) és a MICHELIN Pilot Sport EV (115%) összehasonlítása
(3) – kanyarmerevség – Kanyarodási merevség belső vizsgálata a gépen 2020/10-ben, 255/45 R19 méretben, a MICHELIN Pilot Sport EV (100%) és a MICHELIN Pilot Sport 4 SUV (110%) összehasonlítása. Feltétlenül tartsa be a jelzett sebesség-korlátozásokat."
(4) - nedves tapadás kopottan - Új és Kopott (európai szabályozás által megengedett határig koptatott futó - ECE R30r03f) 255/45 R19 MICHELIN Pilot Sport EV az európai R117 szabályozásban meghatározott nedves tapadásra vonatkozó érték felett teljesít.
(5)- energiafogyasztás - A MICHELIN Pilot Sport EV "B" besorolást kapott az európai címkézési skála energiafogyasztási tételén
(6) – jobb akkumulátor-teljesítmény a HP EV-hez – A gördülési ellenállás belső vizsgálata 2020/10-ben, a 255/45 R19 méretben, a MICHELIN Pilot Sport EV (6,7 kg/t) és a MICHELIN Pilot Sport 4 SUV (8,8) összehasonlítása kg/t). Egy 2151 kg tömegű, 540 km-es hatótávval rendelkező elektromos jármű esetében ez a 2,1 kg/t különbség több mint 60 km-es hatótáv-növekedést jelent, ami a kezdeti hatótáv több mint 10%-a.
(7) - zajzavar - Belső zajmérés, 2016-ban 245/45 R19-es méreten a KIA Cadenzán. A "170-230Hz" tartományban mért zajszint. Az eredmények a járműtől, a gumiabroncs-tartománytól és -mérettől, a sebességtől és az útviszonyoktól függően változhatnak.