ABRONCSOKABRONCSOK AZ ÖSSZES GUMIABRONCS MUTATÁSAAZ ÖSSZES GUMIABRONCS MUTATÁSA KERESKEDŐKKERESKEDŐK

Pilot Sport Cup 2MICHELIN Pilot Sport Cup 2

MICHELIN Pilot Sport Cup 2

PÁLYÁRA FEL! A KÖZÚTON IS HASZNÁLHATÓ PÁLYAABRONCS.

  • Nyári
  • Verseny
Összesített értékelés … 314 vélemény alapján
314 vélemény
Pilot Sport Cup 2
Pilot Sport Cup 2
  • TETEJÉRE

VÁSÁRLÁS ELŐTT

RÉSZLETEK

ABRONCSKERESKEDŐ KERESŐ

A legjobb köridőkre tervezett sportabroncs, amit közúton is használhat!

Több mint 40%-kal több(2) és gyosabb pályakör(1) az endurance autóversenyzésben használt technlógiáknak köszönhetően

MIÉRT EZ A MEGFELELŐ ABRONCS SZÁMOMRA?


A legjobb száraz felületen mért köridő(1)

1”20-cel gyorsabb, mint az átlagos konkurens termék(1)


Legjobb állóképesség a versenypályán(2)

Átlagosan 40%-kal több pályakör, mint a konkurens termékekkel(2)


Kategóriájában a legmegbízhatóbb pályaeredmények



Új MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R: a körrekorder

A MICHELIN Pilot Sport Cup 2 legújabb változatát tapasztalt sofőrök számára és hipersportautókra tervezték.  Az "R" jelölésű MICHELIN Pilot Sport Cup 2 a motorsport technológiákból átvett különleges keverékeknek köszönhetően extrém oldalirányú tapadást nyújt. 
Önnek csak az időt kell figyelnie, a MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R gondoskodik a tapadásról és pontos kormányozhatóságról!

Galéria

Michelin Pilot Sport Cup 2: Homologizálva az országútra, tervezve a versenypályára
Track Longevity 2.0® technológia
Porsche 918 Spyder x MICHELIN Pilot Sport Cup 2: 6:57, Nürburgring köridő rekord

MI ÁLL A TELJESÍTMÉNY MÖGÖTT?


Bi-Compound (kétkeverékes) Technológia

Két különböző keverék a futó belső és külső részén
- Külső futózóna: nagy molekulatömegű, jól tapadó elasztomer megfelelő úttartást biztosít a szűk kanyarokban
- Belső futózóna: merevebb gumikeverék - pontosabb kormányozhatóság és optimális nedves tapadás


Track longevity technology 2.0®

- Lassabban kopó külső vállzóna
- Magas kopásállóságú keverékkel megerősített külső vállzóna  
Jobb állóképesség /hosszabb élettartam a pályán


Fedezze fel a legújabb változatot: MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R, a körrekorder

Ettől kiakadnak a Nürburgring Nordschleife versenypálya időmérői: 0,5 másodperccel gyorsabb kilométerek(4)

Méretek és címkézési kategóriák

Méretek és címkézési kategóriák

Profilszélesség Széria Pántátmérő Terhelési index Sebesség index Speciális jelölések MICHELIN ÁLTAL AJÁNLOTT FOGYASZTÓI ÁR (BRUTTÓ ÁR)Az ajánlott fogyasztói ár tájékoztató jelleggel készült. Az egyes forgalmazók továbbra is saját hatáskörben dönthetnek a termék áráról. Működteti a...
215 45 R 17 91 Y XL E C 70dB 53 080 Ft Árajánlat 
225 45 R 17 94 Y XL E C 70dB 48 410 Ft Árajánlat 
225 40 R 18 92 ZR(Y) XL E C 70dB - Árajánlat 
235 40 R 18 95 ZR(Y) XL E C 71dB - Árajánlat 
235 40 R 18 95 ZR(Y) XL | Connect E C 71dB -
235 40 R 19 96 ZR(Y) XL E C 70dB 92 780 Ft Árajánlat 
235 35 R 19 91 ZR(Y) XL | N0 E C 71dB - Árajánlat 
235 35 R 19 91 ZR(Y) XL E C 71dB - Árajánlat 
235 35 R 19 91 ZR(Y) XL | Connect E C 71dB -
245 40 R 18 97 ZR(Y) XL E C 71dB - Árajánlat 
245 35 R 18 92 ZR(Y) XL E E 70dB - Árajánlat 
245 35 R 19 93 ZR(Y) XL | N0 E C 70dB - Árajánlat 
245 35 R 19 93 ZR(Y) XL | MO1 E C 70dB - Árajánlat 
245 35 R 19 93 ZR(Y) XL | * E C 70dB - Árajánlat 
245 35 R 19 93 ZR(Y) XL | Connect E C 70dB -
245 35 R 20 91 ZR(Y) N0 F C 70dB - Árajánlat 
245 35 R 20 95 ZR(Y) XL | N1 E E 70dB - Árajánlat 
245 35 R 20 95 ZR(Y) XL E E 71dB - Árajánlat 
245 35 R 20 95 ZR(Y) XL | K2 E E 71dB - Árajánlat 
245 35 R 20 95 ZR(Y) XL | Connect E C 70dB -
245 30 R 20 90 ZR(Y) XL E C 70dB - Árajánlat 
255 40 R 17 98 Y XL E C 71dB - Árajánlat 
255 35 R 19 96 ZR(Y) XL E C 71dB 100 700 Ft Árajánlat 
255 35 R 19 96 ZR(Y) XL | MO1 E C 71dB - Árajánlat 
255 40 R 20 101 ZR(Y) XL E C 71dB 107 670 Ft Árajánlat 
265 35 R 18 97 ZR(Y) XL E C 71dB - Árajánlat 
265 40 R 19 102 ZR(Y) XL E C 71dB - Árajánlat 
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | MO E C 71dB - Árajánlat 
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL E C 71dB - Árajánlat 
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | MO1 E C 71dB - Árajánlat 
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | * E E 71dB - Árajánlat 
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | * | DT E C 71dB - Árajánlat 
265 30 R 19 93 ZR(Y) XL E C 71dB 102 280 Ft Árajánlat 
265 35 R 20 95 ZR(Y) N0 E C 71dB - Árajánlat 
265 35 R 20 99 ZR(Y) XL | N1 E C 71dB - Árajánlat 
265 35 R 20 99 ZR(Y) XL | N2 E C 71dB - Árajánlat 
265 35 R 20 99 ZR(Y) XL | Connect E C 71dB -
265 35 R 20 99 ZR(Y) XL | J E C 71dB - Árajánlat 
275 35 R 19 100 ZR(Y) XL | MO E C 71dB - Árajánlat 
275 35 R 21 103 ZR(Y) XL | MO1 E E 71dB - Árajánlat 
285 30 R 18 97 ZR(Y) XL E C 73dB - Árajánlat 
285 35 R 19 103 ZR(Y) XL E C 73dB - Árajánlat 
285 35 R 20 104 ZR(Y) XL E C 73dB - Árajánlat 
285 30 R 20 99 ZR(Y) XL | MO1 E C 73dB - Árajánlat 
285 30 R 20 99 ZR(Y) XL | * E E 73dB - Árajánlat 
295 30 R 18 98 ZR(Y) XL E C 73dB - Árajánlat 
295 30 R 18 98 ZR(Y) XL | Connect E C 73dB -
295 30 R 19 100 ZR(Y) XL E C 73dB 130 320 Ft Árajánlat 
295 30 R 20 101 ZR(Y) XL | MO E C 73dB - Árajánlat 
295 30 R 20 101 ZR(Y) XL | N0 E C 73dB - Árajánlat 
295 30 R 20 101 ZR(Y) XL | Connect E C 73dB -
305 30 R 19 102 ZR(Y) XL | N0 E C 73dB - Árajánlat 
305 30 R 19 102 ZR(Y) XL | Connect E C 73dB -
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | MO E C 73dB - Árajánlat 
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | K1 E C 73dB - Árajánlat 
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | N1 E E 73dB - Árajánlat 
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | K2 E E 74dB - Árajánlat 
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | Connect E C 73dB -
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | J E E 73dB - Árajánlat 
315 30 R 21 105 ZR(Y) XL | MO1 E E 73dB - Árajánlat 
325 30 R 19 105 ZR(Y) XL | N0 E C 73dB - Árajánlat 
325 30 R 19 105 ZR(Y) XL | Connect E C 73dB -
325 30 R 20 106 ZR(Y) XL | MO E C 73dB - Árajánlat 
325 30 R 20 106 ZR(Y) XL E E 74dB - Árajánlat 
325 25 R 20 101 ZR(Y) XL E C 73dB - Árajánlat 
325 30 R 21 104 ZR(Y) N0 C C 73dB - Árajánlat 
325 30 R 21 108 ZR(Y) XL | N1 E C 73dB - Árajánlat 
325 30 R 21 108 ZR(Y) XL | N2 E C 73dB - Árajánlat 
325 30 R 21 108 ZR(Y) XL | Connect E C 73dB -
345 30 R 19 109 ZR(Y) XL E C 72dB 154 390 Ft Árajánlat 
345 30 R 20 106 ZR(Y) E C 72dB - Árajánlat 

Értékelések & vélemények

Értékelések & vélemények

MICHELIN Pilot Sport Cup 2
Összesített értékelés … 314 vélemény alapján
4,5
/ 5
  • FÉKEZÉS SZÁRAZ ÚTON
    100%
  • FÉKEZÉS NEDVES ÚTON
    80%
  • Élettartam
    80%
Ön ezt az abroncsot használja?
ÉRTÉKELJE!

2 ENNYIBŐL 4

  • ÁTLAGOS
    ÉRTÉKELÉS
    1 5 5
    • FÉKEZÉS SZÁRAZ ÚTON
      100%
    • FÉKEZÉS NEDVES ÚTON
      100%
    • Élettartam
      100%
    Ön ajánlaná ezt az abroncsot?
    IGEN
    Elegedettseg Magyarország, Május 11, 2015 Tokeletesen meg vagyok elegedve a gumikkal.
    |
    ABRONCSMÉRET: 18
  • ÁTLAGOS
    ÉRTÉKELÉS
    1 5 5
    • FÉKEZÉS SZÁRAZ ÚTON
      100%
    • FÉKEZÉS NEDVES ÚTON
      100%
    • Élettartam
      60%
    Ön ajánlaná ezt az abroncsot?
    IGEN
    Már megint rájöttem, hogy van a Michelin és a többi! Magyarország, Május 19, 2015 A jelenlegi autóm egy BMW 330XD közel 250Le, az autót Continentál gumikkal vásároltam, de már akkor tudtam, ha lekopik egyértelmű a döntés csak a Michelin Pilot Sport. Ezt az abroncsot már ismerem mivel az előző BMW-m esetén is ilyen abroncsokat használtam. Jelenleg is nagyon meg vagyok vele elégedve, tökéletes minden körülmények között! Egy szó mint száz az évek alatt rájöttem, hogy van a Michelin és a többi...
    AUTÓTÍPUS: bmw Coupé E92
    |
    ABRONCSMÉRET: 18
  • SZEMÉLYAUTÓ
  • SUV - 4X4
  • KISTEHERAUTÓ - LAKÓAUTÓ
Loader

Jogi rendelkezések

(1) A Michelin megbízásából a DEKRA TEST CENTER által végzett tesztek eredménye alapján; 2017 május; Porsche 911 GT3 (997) modellre szerelt 235/35-19 és 305/30-19 méretű abroncsok. Átlagos köridő különbség a MICHELIN Pilot Sport Cup 2 javára, további vizsgált termékek: PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R és TOYO Proxes R888 R. Tesztelés helyszíne: Charade versenypálya (FR). (2) A Michelin megbízásából a DEKRA TEST CENTER által végzett tesztek eredménye alapján; 2017 május; Porsche Carrera S modellre szerelt 235/35-19 és 305/30-19 méretű abroncsok. Abroncskárosodás nélkül megtett pályakörök száma közötti átlagos különbség a MICHELIN Pilot Sport Cup 2 abroncs javára, további vizsgált termékek: PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R és TOYO Proxes R888 R. Tesztelés helyszíne: Charade versenypálya (FR). (3) A Michelin megbízásából a DEKRA TEST CENTER által végzett tesztek eredménye alapján; 2017 május; Porsche Carrera S modellre szerelt 235/35-19 és 305/30-19 méretű abroncsok. A köridő fokozatos javulásában tapasztalható egyenletesség értékelése. Vizsgált termékek: MICHELIN Pilot Sport Cup 2, PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R és TOYO Proxes R888 R. Tesztelés helyszíne: Charade versenypálya (FR). (4) Michelin belső teszt eredménye alapján; 2018 január; PORSCHE 911 GT2 RS modellre szerelt 265/35-20 (első tengely) és 325/30-21 (hátsó tengely) méretű abroncsok. A MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 abronccsal mért eredményhez képest -2,9 mp/kör időeredmény. A tesztelés helyszíne: Nardo versenypálya. (5) A Michelin európai weboldalairól származó, MICHELIN Pilot Sport Cup 2 termékre vonatkozó 301 felhasználói értékelés átlaga, 2018. szeptember 19-i adatok alapján (a www.michelin.fr oldal által összesítetett, közjegyző által hitelesített adatok).



KÖZÚTI HASZNÁLAT
• Mindig a járműgyártó általjavasolt nyomásértékeket használja 

PÁLYAHASZNÁLAT

ALAPELVEK
 • Pályahasználat esetén mindig az KÖZÚTI HASZNÁLATHOZ ELŐÍRT nyomással kezdjük meg a vezetést, majd fokozatosan, nem túl nagy sebességgel haladva melegítsük be a MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 abroncsot!
• Néhány bemelegítő kör megtétele után kezdjük el apránként megváltoztatni az abroncsnyomást, míg el nem érjük az optimális üzemi nyomást.

AZ ABRONCS ÜZEMMELEG ÁLLAPOTÁBAN
• Melegen a MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 abroncs optimális üzemi nyomása 2,3 bar (33 psi) és 2,7 bar (39 psi) között van, az adott jármű aés az adott pálya függvényében.
• Emellett előfordulhat, hogy egyes járműveknél még ennél nagyobb üzemi nyomás szükséges, mint 2.7 bar (39 psi - melegen) - HIDEGEN (LEHÚLT ABRONCS)
• Soha ne használjuk a MICHELIN PILOT SPORT CUP2 abroncsot 1,9 barnál (28 psi) kisebb nyomáson!
• A MICHELIN Pilot Sport Cup 2abroncs élettartamának optimalizálása érdekében a Michelin azt javasolja, hogy legalább 2,0 bar (29 psi) és 2,4 bar (35 psi) közötti nyomásra fújjuk a lehűlt abroncsot.

FIGYELEM!
• Figyeljük a mintázati kopást! A mintázat mélységének a futó teljes felületén legalább 1,6 mm-nek kell lennie. Győzödjön meg arról is, hogy nincs az abroncson mechanikai sérülés!
• Figyeljünk az oldalfalakra is: ha kopás jelét látja az oldalfalon (a jelölések elmosódnak), az azt jelenti, hogy az üzemi nyomás TÚL ALACSONY. Ilyenkor legalább +0.2 barral (+ 3 psi) növelje meg a nyomást, hogy megfelelő tapadást biztosítson az abroncs, és hosszabb ideig lehessen használni.
• A legjobb tapadást a futófelületen keresztül fejti ki az abroncs, és semmi esetre sem az oldalfalon való gördüléssel.

Pályahasználat (Track Day) után
• A további károsodások elkerülése érdekében mindig ellenőrizze a MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 abroncs mintázati kopását, a mintázati mélységnek a futó teljes felületén legalább 1,6 mm-nek kell lennie. Győzödjön meg arról is, hogy nincs az abroncson mechanikai sérülés!
• Közúti használat előtt: várja meg, amíg az abroncs lehűl, lehűlt állapotban állítsa be a nyomást a járműgyártó vonatkozó javaslatainak megfelelően!
• Amennyiben a pályahasználat során kiiktatta a biztonsági funkciókat, kapcsolja be újra (vezetést segítő funkciók, nyomásfigyelő rendszer)!

FIGYELEM!
• Ha hosszabb ideig nem használja a MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 abroncsait, szerelje le őket a járműről (a kerékpánttal együtt), és a szokásos üzemi nyomás felére csökkentse a nyomást!
• Tiszta, száraz, fénytől, ózontól védett (elektronikai eszközöktől távol lévő) helyen, és a Michelin weboldalon vagy műszaki dokumentumaiban megjelent ajánlásainak megfelelő módon, 0°C-nál (32°F) mindig magasabb hőmérsékleten tárolja őket!
• Lehetőség szerint kerülje a MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 abroncs használatát, helyéről való elmozdítását, szállítását, ha a környezeti hőmérséklet -10°C (14°F) alatt van.
• A fenti körülmények között ugyanis az abroncsot alkotó alkatrészek és anyagok tulajdonságai megváltozhatnak, ami jelentős teljesítményveszteséggel, sőt a gumialkatrészek károsodásával jár, így az abroncs használhatatlanná válhat.
• Soha ne használjon olyan abroncsot, amelynek az oldalfalán vagy futóján repedéseket, szakadást vagy egyéb sérülést lát. Ha ilyesmit tapasztal, lépjen kapcsolatba a legközelebbi Michelin vevőszolgálattal!
• Intenzív pályahasználat esetén az abroncs károsodhat, ha túl hosszasan vagy sokszor hajt a pálya szélén lévő kerékvetőn.
• Elengedhetetlen továbbá, hogy minden egyes megtett szakasz után alaposan szemügyre vegye az abroncsokat.
• Abban az esetben, ha túl sokszor, vagy túl hosszú ideig hajtott a kerékvetőn, illetve ha kisodródott a pályáról, alaposabb vizsgálatnak kell alávetnie az abroncsokat. Ilyenkor le kell szerelni őket a kerékről, és nem csak a külső, hanem a belső állapotukat is ellenőrizni kell.

Járműgeometriai beállítások (futómű, kerékdőlés)
• Pályahasználatkor a kanyarodás optimalizálásához adott esetben meg lehet változtatni a futóműgeometriát (kerekek dőlésszöge), a nagy oldalirányú erőbehatás ugyanis idő előtt tönkre teheti az abroncs külső vállrészét.
• Kerékdőlés: a pályán való használathoz a negatív kerékdőlés értéke mindig -1,5° és -3° között legyen, az adott pálya és adott gépjármű sajátosságainak megfelelően. SOHA ne alkalmazzunk -4°-nál nagyobb negatív kerékdőlést!
• A kerékdőlés értékét közúti használat előtt vissza kell állítani a járműgyártó által ajánlott értékre, hogy a közúti használat során megfelelően viselkedjen a jármű és a rászerelt abroncs szabályosan kopjon.

HASZNÁLATI TANÁCSOK
• A MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 sportabroncs kifejezetten SZÁRAZ pályahasználatra készült (semi slick), míg a MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R változat extrém SZÁRAZ körülményekre és pályahaználatra. Nedves felületű pályán vagy nedves közúton való használatkor, különösen vastag vízréteg esetén fennáll az aquaplaning veszélye, ami minden széles abroncs esetében fennáll, különösen, ha már kopott a futója. A biztonságos közlekedés érdekében csökkentse ilyenkor a jármű sebességét, és kapcsolja be a vezetést segítő biztonsági funkciókat a járművén. Az abroncsok mindazonáltal megfelelnek a helyileg (azokban az országokban, amelyekben értékesítik) szabályozott közúti közlekedési előírásoknak is.
• A megfelelő úttartás és teljesítmény érdekében kifejezetten ajánljuk, hogy mind a négy kerékre MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 abroncsot szereljen. Kiegészítő információ a MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R abroncs használatához: A MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R speciálisan extrém száraz körülményekhez kifejleszett abroncs, ezért a használatához elengedhetetlen a bemelegítési szakasz: a versenyabroncsoknál szokásos módon, bemelegítés után érhető az abroncs optimális teljesítménye.

Rezulteo fizetési árajánlat és feltételek

* A rezulteo oldal által listázott online elérhető árak
** A rezulteo oldalán nem található a keresett információ