ABRONCSOKABRONCSOK AZ ÖSSZES GUMIABRONCS MUTATÁSAAZ ÖSSZES GUMIABRONCS MUTATÁSA KERESKEDŐKKERESKEDŐK

ÉLETTARTAM VÉGÉIG TARTÓ ABRONCSTELJESÍTMÉNY

A Michelin évtizedek óta elkötelezetten dolgozik abroncsai teljesítményének javításán és fejlesztésén.

Legújabb fejlesztéseink, a MICHELIN Alpin 6, MICHELIN Primacy 4 és a MICHELIN CrossClimate abroncsok ennek a vállalásnak az eredményei: biztonságosak új állapotban, egészen addig, amíg a futó felülete kopottá válik(1)

AZ ABRONCSOK ELKOPNAK - A BIZTONSÁG MEGMARADHAT

str111

A MICHELIN VÁLLALÁSA

Vállalásunk szerint új és kopott állapotban(1) egyaránt biztonságos termékeket kínálunk - legújabb fejlesztéseinknek, a MICHELIN Primacy 4 és MICHELIN CrossClimate+ abroncsoknak köszönhetően

str111

FENNTARTHATÓ ÉS NYERŐ VÁLASZTÁS FOGYASZTÓINK SZÁMÁRA

  • Idő- és költségtakarékos megoldás: csak a teljesen elkopott abroncsot érdemes lecserélni(*)
  • Üzemanyagtakarékos – a kopással csökken az abroncs gördülési ellenállása
  • Kevesebb hulladék keletkezik(2)

MICHELIN CrossClimate +:

BIZTONSÁGOS ÚJONNAN, BIZTONSÁGOS KOPOTTAN – MINDEN IDŐJÁRÁSI HELYZETBEN(3)
Meggyőző vonóerő havon - még kopott futóval is(4)

További tudnivalók a MICHELIN CrossClimate+ abroncsról

MICHELIN Alpin 6:

#1 első helyezés: fékezés havas felületen - kopott állapotban(9)
#1 első helyezés: gyorsulás és vonóerő havas felületen - kopott állapotban(10)

További tudnivalók a MICHELIN Alpin 6 abroncsról
wet braking

MICHELIN Primacy 4

BIZTONSÁGOS ÚJONNAN, BIZTONSÁGOS KOPOTTAN (5)
Egyedülálló fékhatás nedves útfelületen a termék új és kopott állapotában egyaránt (6)

Hamarosan – az abroncs 2018 januárjától kapható

JAVASLATAINK AZ ABRONCSÁGAZAT SZÁMÁRA

A jelenlegi új abroncs tesztek mellett kötelező kopott abroncs tesztek bevezetése

Abroncscsere a futó teljes elkopása után, a megengedett legalacsonyabb profilmélységnél:

  • felesleges költségek elkerülése, biztonság és minőség hosszú távon a fogyasztó számára
  • környezeti hatás csökkentése.

Valóban, míg a legtöbb országban a legalacsonyabb megengedett profilménységet 1.6 mm-ben állapította meg a jogalkotó (7). egyes gyártók azt javasolják, hogy már 3 mm-es profilmélységnél érdemes lecserélni az abroncsot.

Mi a programozott elavulás gyakorlata ellen kívánunk harcolni.

VÁLLALÁSUNK: A KÖRNYEZETI HATÁS CSÖKKENTÉSE

A Michelin filozófiája szerint kevesebb erőforrás felhasználásával, a környezetre való hatás csökkentésével végezzük tevékenységünket, mely által fenntartható mobilitási megoldások jönnek létre.

Kiszámoltuk, hogy mivel járna, ha Európában mindenki 1,6 mm* profilmélységnél cserélné le az abroncsokat(7): minden évben

mintegy
1 2 8
MILLIÓ
abronccsal kevesebbre
lenne szükség(2)
vagyis
6.9
milliárd €-val(8)
KEVESEBB KIADÁS
az autósok számára
azaz
6.6
MILLIÓ TONNÁVAL
kevesebb CO2 kibocsátás(2)