Magyarország

Termékelőnyök

  • Több mint 50%-kal több kör – gyorsabban*

  • 'az endurance (tartóssági) versenyzésből származó technológiáknak köszönhetően

  • MICHELIN Total Performance. Különböző teljesítmények összhangban

Technológia

  • Bi-Compound (kétkeverékes) technológia

    Bi-Compound (kétkeverékes) technológia

    > Kivételes tapadás száraz úton
    > Még egyenletesebb köridők száraz pálya esetében

    Két különböző gumikeverék használata a futófelület külső és belső részén

    Külső oldal: egy „nagy molekula-láncú”, a kivételes tapadáshoz adaptált keménységű elasztomer, kivételes kapaszkodást biztosít az éles kanyarokban.
    Belső oldal: egy szilárdabb elasztomer a pontos kormányzás és irányíthatóság érdekében

  • Track Longevity 2.0® technológia

    Track Longevity 2.0® technológia

    Lassabb kopás a külső vállon
    Megerősített külső váll
    A még nagyobb ellenállóképesség / hosszabb versenypályai élettartam érdekében

  • Mélyebb mintázat

    Mélyebb mintázat

    Csökkenti az aquaplaning veszélyét
    Nagyobb biztonság nedves úton
    20%-kal* mélyebb mintázat

Méretek és címkézési kategóriák

Profilszélesség Széria Pántátmérő Terhelési index Sebesség index Speciális jelölések
215 45 R 17 91 Y XL E C 70dB
225 45 R 17 94 Y XL E C 70dB
225 40 R 18 92 ZR(Y) XL E C 70dB
235 40 R 18 95 ZR(Y) XL E C 71dB
235 40 R 19 96 ZR(Y) XL E C 70dB
235 35 R 19 91 ZR(Y) XL E C 71dB
245 40 R 18 97 ZR(Y) XL E C 71dB
245 35 R 19 93 ZR(Y) XL | N0 E C 70dB
245 35 R 19 93 ZR(Y) XL | MO1 E C 70dB
245 35 R 19 93 ZR(Y) XL | * E C 70dB
245 35 R 20 91 ZR(Y) N0 F C 70dB
245 35 R 20 91 ZR(Y) K1 F C 70dB
245 30 R 20 90 ZR(Y) XL E C 70dB
245 30 R 20 90 ZR(Y) XL | RO1 E C 70dB
255 40 R 17 98 Y XL E C 71dB
255 35 R 19 96 ZR(Y) XL E C 71dB
255 35 R 19 96 ZR(Y) XL | MO1 E C 71dB
255 40 R 20 101 ZR(Y) XL E C 71dB
265 35 R 18 97 ZR(Y) XL E C 71dB
265 40 R 19 102 ZR(Y) XL E C 71dB
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | MO E C 71dB
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL E C 71dB
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | MO1 E C 71dB
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | * E E 71dB
265 35 R 19 98 ZR(Y) XL | * | DT E C 71dB
265 30 R 19 93 ZR(Y) XL E C 71dB
265 35 R 20 95 ZR(Y) N0 E C 71dB
265 35 R 20 99 ZR(Y) XL | N1 E C 71dB
275 35 R 19 100 ZR(Y) XL | MO E C 71dB
285 30 R 18 97 ZR(Y) XL E C 73dB
285 35 R 19 103 ZR(Y) XL E C 73dB
285 35 R 20 104 ZR(Y) XL E C 73dB
285 30 R 20 99 ZR(Y) XL | MO1 E C 73dB
285 30 R 20 99 ZR(Y) XL | * E E 73dB
295 30 R 18 98 ZR(Y) XL E C 73dB
295 30 R 19 100 ZR(Y) XL E C 73dB
295 30 R 20 101 ZR(Y) XL | MO E C 73dB
295 30 R 20 101 ZR(Y) XL | N0 E C 73dB
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | K1 E C 73dB
305 30 R 20 103 ZR(Y) XL | RO1 E C 73dB
325 30 R 19 105 ZR(Y) XL | N0 E C 73dB
325 30 R 20 106 ZR(Y) XL | MO E C 73dB
325 25 R 20 101 ZR(Y) XL E C 73dB
325 30 R 21 104 ZR(Y) N0 C C 73dB
325 30 R 21 108 ZR(Y) XL | N1 E C 73dB
345 30 R 20 106 ZR(Y) E C 72dB

Karbantartás

Karbantartás


  • A MICHELIN Pilot Sport CUP 2 olyan versenypálya-gumiabroncs, amely megfelel az országúti használatra vonatkozó jogszabályi követelményeknek. A gumiabroncs speciálisan száraz pályán való használatra van optimalizálva. Nedves pályán vagy közúton, ahol fennáll az aquaplaning veszélye, ennek megfelelően kell megválasztani a vezetési stílust, csökkentve a sebességet és bekapcsolva hagyva a biztonságot és vezetést segítő rendszereket.

    Az úttartás érdekében kifejezetten ajánlott mind a 4 kerékre MICHELIN Pilot Sport Cup 2 gumiabroncsot szerelni.

    Gyors pályakörök megtételére irányuló használat előtt mindig
    o Ellenőrizze a gumiabroncsok állapotát, hogy azok nem sérültek vagy kopottak-e
    o Fokozatosan érje el a gumiabroncsok üzemi hőmérsékletét néhány mérsékeltebb sebességű kör megtételével

    Versenypályán való haladást követően és az országútra való visszatérés előtt
    o Mindig ellenőrizze a gumiabroncsok állapotát annak biztosítására, hogy azok biztonságosak és megfelelnek a vonatkozó helyi közlekedési jogszabályoknak
    o Várja meg, amíg a gumiabroncsok megfelelően lehűlnek és csak utána módosítsa az abroncsnyomást, ha szükséges
    o Állítsa be újra a hidegen mért abroncsnyomást a gépkocsi gyártója által javasolt nyomásértékkel összhangban
    o Ha kikapcsolta azokat, kapcsoljon vissza minden biztonságot és vezetést segítő rendszert és abroncsnyomás-felügyelő funkciót

    ABRONCSNYOMÁSRA VONATKOZÓ TANÁCSOK

    Az információt hamarosan frissítjük.

    FIGYELEM!
    • Ha hosszabb időn keresztül nincs használatban, le kell szerelni a MICHELIN Pilot Sport Cup 2 gumiabroncsokat (felnijére szerelve), és a tároláshoz csökkenteni kell azok abroncsnyomását a normál érték felére.
    • A tárolást tiszta, száraz, közvetlen napfénytől védett és 0°C feletti hőmérsékletű területen kell végezni, a Michelin által a műszaki dokumentációban vagy a weboldalán megadott információkkal összhangban.
    • Ne használja, tárolja vagy kezelje a MICHELIN Pilot Sport Cup 2 gumiabroncsokat -10°C alatti környezeti hőmérsékleten.
    • Ilyen körülmények között romolhat a gumiabroncs összetevőinek állapota, ami alacsonyabb teljesítményhez vezet, valamint alacsony hőmérsékleten repedések kialakulásához vezethet a gumikeverékben, így csökkentve a potenciális használati időtartamot.
    • Soha nem használjon olyan gumiabroncsot, amelyen repedések, törések vannak, vagy amelyen sérült az oldalfal vagy a futófelület. Amennyiben bármilyen kétsége van, forduljon a Michelin helyi műszaki osztályához.
    • Amikor a gumiabroncsot hosszabb időn keresztül intenzíven használja versenypályán, tartsa szem előtt, hogy a versenypálya oldalán található kerékvetőkön való rendszeres áthajtás miatt sérülés jelentkezhet a gumiabroncson és annak karkaszán.
    • Ha hosszabb időn át gyakran áthalad a kerékvetőkön (vagy sokszor a pályán kívül halad), ajánlott, hogy ellenőriztesse a gumiabroncs állapotát és felépítését, a gumiabroncsot leszerelve az első kerékről és szakemberrel átnézetve, az esetleges sérüléseket keresve, a gumiabroncs belső és külső felületén egyaránt.
    • Ajánlott rendszeresen ellenőrizni a gumiabroncsokat minden egyes menet után, mielőtt visszatérne a versenypályára.

Értékelések & vélemények

Összesített értékelés … 210 vélemény alapján
Átlagos értékelés:
4,5
/ 5
Átalgos értékelés:
  • FÉKEZÉS SZÁRAZ ÚTON
    90%
  • FÉKEZÉS NEDVES ÚTON
    80%
  • Élettartam
    80%
Ön ezt az abroncsot használja? ÉRTÉKELJE!

3 értékelésből 2 megjelenítése az alábbi országból: Magyarország

  • ÁTLAGOS
    ÉRTÉKELÉS
    1 5 5
    TELJESÍTMÉNY
    • FÉKEZÉS SZÁRAZ ÚTON
      100%
    • FÉKEZÉS NEDVES ÚTON
      100%
    • Élettartam
      60%
    Már megint rájöttem, hogy van a Michelin és a többi! A jelenlegi autóm egy BMW 330XD közel 250Le, az autót Continentál gumikkal vásároltam, de már akkor tudtam, ha lekopik egyértelmű a döntés csak a Michelin Pilot Sport. Ezt az abroncsot már ismerem mivel az előző BMW-m esetén is ilyen abroncsokat használtam. Jelenleg is nagyon meg vagyok vele elégedve, tökéletes minden körülmények között! Egy szó mint száz az évek alatt rájöttem, hogy van a Michelin és a többi...
    nogi88 - Magyarország
    Május 19, 2015
    Ön ajánlaná ezt az abroncsot?
    IGEN
    AUTÓTÍPUS: bmw Coupé E92
    |
    ABRONCSMÉRET: 18
  • ÁTLAGOS
    ÉRTÉKELÉS
    1 5 5
    TELJESÍTMÉNY
    • FÉKEZÉS SZÁRAZ ÚTON
      100%
    • FÉKEZÉS NEDVES ÚTON
      100%
    • Élettartam
      100%
    Elegedettseg Tokeletesen meg vagyok elegedve a gumikkal.
    Klmldas - Magyarország
    Május 11, 2015
    Ön ajánlaná ezt az abroncsot?
    IGEN
    |
    ABRONCSMÉRET: 18
  • Személygépkocsi
  • 4x4 / suv
  • Kisteherautó/lakóautó
Loader

Jogi rendelkezések

* az abroncs elődjével, a MICHELIN Pilot Sport Cup+ abronccsal összehasonlítva. 2013-as belső tesztek.

Rezulteo fizetési árajánlat és feltételek

* A rezulteo oldal által listázott online elérhető árak
** A rezulteo oldalán nem található a keresett információ