product header

MICHELIN

PILOT SPORT CUP 2 R
  • Nyári

  • ADATKAPCSOLT ABRONCS

A MICHELIN által ajánlott fogyasztói ár

6 méret érhető el ettől: 215 753,00 Ft*

MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R

  • Személygépkocsi-abroncsok

Az alapvető pályateljesítmény - tartósságra tervezve

Közúti használatra is kiválóan alkalmas, remek köridőkre tervezett sportabroncs (1)

  • Nyári

  • ADATKAPCSOLT ABRONCS

MIÉRT EZ A MEGFELELŐ ABRONCS SZÁMOMRA?

benefit1

Kiváló versenyabroncs teljesítmény a legjobb köridő elérésére (1)

  • 0,5 másodperc / km köridő száraz pályafelületen (1)
  • +150LE-nek megfelelő teljesítmény az 520LE-s autóknál (2)

Fantasztikus oldalirányú tapadás száraz felületen, pontos kormányozhatóság

Optimális talpnyomat, pontos kormányozhatóság

product image

Cél a rekorddöntés: a legnagyobb teljesítményű sportautók konstruktőreivel közös fejlesztés

Gyári homologizáció PORSCHE, FERRARI, MERCEDES AMG és CORVETTE modellekre

exclusive

Premium Touch Design: elegáns megjelenést kölcsönöz a legnevesebb sportmodellek és szupersportautók számára

Versenyteljesítmény és elegáns megjelenés - a kockás zászló az abroncs odalfalán is Önnek lobog: Premium Touch

MI ÁLL A TELJESÍTMÉNY MÖGÖTT?

A versenysport technológiából származó speciális gumikeverékek

Kifejezetten extrém száraz teljesítményre kifejlesztett, speciális keverék

Új futómintázati kiképzés: mintegy 10%-kal nagyobb talpnyomat (3)

  • Külső vállzóna: kevesebb borda és oldalsó csatornázottsági arány 
  • Középső futózóna: keskenyebb csatornák 
  • Belső vállzóna: változatlan mintázati kiképzés - nedves felületen is meggyőző teljesítmény  

"Dynamic Response"  Technology

"Dynamic Response" Technology: aramid és nylon összetételű hibrid övbetét gondoskodik róla, hogy a leadott kormánymozdulatokat pontosan hajtsa végre az abroncs. 

A Premium Touch a Michelin bejegyzett technológiája

A különleges oldalfalkiképzés kihangsúlyozza az "R" jelölést, elegáns megjelenést kölcsönöz az autónak. A "kockás zászló" a Michelin versenysport részleggel való szoros kapcsolatot jelképezi.

Cél a rekorddöntés: a legnagyobb teljesítményű sportautók konstruktőreivel közös fejlesztés
 

A MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R megjelenése óta háromszor döntött gyorsasági rekordot a legendás Nürburgring Nordschleife pályaszakaszon, illetve az amerikai Road Atlanta és  Road America pályákon (1)

Mit mondanak a többiek?
Önnek is ilyen abroncsa van?
Értékelés írása

Megfelelő ez az abroncs az autómra?

ehhez az abroncshoz 6 méret érhető el

Felni

20''
21''
245/35ZR20 (95Y) XL K1
A MICHELIN által ajánlott fogyasztói ár 215 753,00 Ft*
Profilszélesség 245
Széria 35
Pántátmérő 20
Terhelési index 95
Sebességindex (Y)
AZ EURÓPAI ABRONCSCIMKÉZÉS

E

E

070dB

Új 245/35 ZR20 (95Y) XL CONNECT
Az ár nem érhető el
Profilszélesség 245
Széria 35
Pántátmérő 20
Terhelési index 95
Sebességindex (Y)
Speciális jelölések
265/35 ZR20 (99Y) XL N0
A MICHELIN által ajánlott fogyasztói ár 250 385,00 Ft*
Profilszélesség 265
Széria 35
Pántátmérő 20
Terhelési index 99
Sebességindex (Y)
AZ EURÓPAI ABRONCSCIMKÉZÉS

E

E

071dB

305/30ZR20 (103Y) XL K1
A MICHELIN által ajánlott fogyasztói ár 262 609,00 Ft*
Profilszélesség 305
Széria 30
Pántátmérő 20
Terhelési index 103
Sebességindex (Y)
AZ EURÓPAI ABRONCSCIMKÉZÉS

E

E

074dB

Új 305/30 ZR20 (103Y) XL CONNECT
Az ár nem érhető el
Profilszélesség 305
Széria 30
Pántátmérő 20
Terhelési index 103
Sebességindex (Y)
Speciális jelölések
325/30 ZR21 (108Y) XL N0
A MICHELIN által ajánlott fogyasztói ár 247 096,00 Ft*
Profilszélesség 325
Széria 30
Pántátmérő 21
Terhelési index 108
Sebességindex (Y)
AZ EURÓPAI ABRONCSCIMKÉZÉS

E

E

073dB

JOGI RENDELKEZÉSEK

 

 

(1) Belső Michelin teszt eredménye alapján: Nardo, 2018 január, PORSCHE 911 GT2 RS modellre szerelt 265/35-20 (első tengely) & 325/30-21 (hátsó tengely) méretű gumiabroncsok,  -2.9sec/pályakör a MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 abronccsal való összehasonlításban.

  • 2017 szeptember; Nürburgring Nordschleife (GER); PORSCHE 911 GT2 RS modellre szerelt MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R 6:47,3  
  • 2018 április; Nürburgring Nordschleife (GER);  MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R 6:56,4 on PORSCHE 911 GT3 RS
  • 2018 október, Nürburgring Nordschleife (GER), PORSCHE 911 GT2 RS (Manthey Racing) modellre szerelt MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R 6:40,33  
  • 2019 március, Road Atlanta (USA, ) PORSCHE 911 GT2 RS modellre szerelt MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R 1:24,88  
  • 2019 április,  Road America (USA), PORSCHE 911 GT2 RS modellre szerelt MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R 2:15,17  

(2) A jármű teljesítményén, tömegén, aerodinamikai jellemzőin, az abroncs és a versenypálya tapadási jellemzőin alapuló belső szimuláció
(3) IBelső tesztek, az előző generációs  MICHELIN Pilot Sport Cup 2 N0 abronccsal való összehasonlításban, 265/35R20 és 325/35R21  méret.


KÖZÚTI HASZNÁLAT
• Mindig a járműgyártó általjavasolt nyomásértékeket használja  

PÁLYAHASZNÁLAT 

ALAPELVEK
 • Pályahasználat esetén mindig az KÖZÚTI HASZNÁLATHOZ ELŐÍRT nyomással kezdjük meg a vezetést, majd fokozatosan, nem túl nagy sebességgel haladva melegítsük be a MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R abroncsot!
• Néhány bemelegítő kör megtétele után kezdjük el apránként megváltoztatni az abroncsnyomást, míg el nem érjük az optimális üzemi nyomást. 

AZ ABRONCS ÜZEMMELEG ÁLLAPOTÁBAN
• Melegen a MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R abroncs optimális üzemi nyomása 2,3 bar (33 psi) és 2,7 bar (39 psi) között van, az adott jármű aés az adott pálya függvényében.
• Emellett előfordulhat, hogy egyes járműveknél még ennél nagyobb üzemi nyomás szükséges, mint 2.7 bar (39 psi - melegen) - HIDEGEN (LEHÚLT ABRONCS)
• Soha ne használjuk a MICHELIN PILOT SPORT CUP2 abroncsot 1,9 barnál (28 psi) kisebb nyomáson!
• A MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R abroncs élettartamának optimalizálása érdekében a Michelin azt javasolja, hogy legalább 2,0 bar (29 psi) és 2,4 bar (35 psi) közötti nyomásra fújjuk a lehűlt abroncsot. 

FIGYELEM!
• Figyeljük a mintázati kopást! A mintázat mélységének a futó teljes felületén legalább 1,6 mm-nek kell lennie. Győzödjön meg arról is, hogy nincs az abroncson mechanikai sérülés!
• Figyeljünk az oldalfalakra is: ha kopás jelét látja az oldalfalon (a jelölések elmosódnak), az azt jelenti, hogy az üzemi nyomás TÚL ALACSONY. Ilyenkor legalább +0.2 barral (+ 3 psi) növelje meg a nyomást, hogy megfelelő tapadást biztosítson az abroncs, és hosszabb ideig lehessen használni.
• A legjobb tapadást a futófelületen keresztül fejti ki az abroncs, és semmi esetre sem az oldalfalon való gördüléssel. 

Pályahasználat (Track Day) után
• A további károsodások elkerülése érdekében mindig ellenőrizze a MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R abroncs mintázati kopását, a mintázati mélységnek a futó teljes felületén legalább 1,6 mm-nek kell lennie. Győzödjön meg arról is, hogy nincs az abroncson mechanikai sérülés!
• Közúti használat előtt: várja meg, amíg az abroncs lehűl, lehűlt állapotban állítsa be a nyomást a járműgyártó vonatkozó javaslatainak megfelelően!
• Amennyiben a pályahasználat során kiiktatta a biztonsági funkciókat, kapcsolja be újra (vezetést segítő funkciók, nyomásfigyelő rendszer)! 

FIGYELEM!
• Ha hosszabb ideig nem használja a MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 abroncsait, szerelje le őket a járműről (a kerékpánttal együtt), és a szokásos üzemi nyomás felére csökkentse a nyomást!
• Tiszta, száraz, fénytől, ózontól védett (elektronikai eszközöktől távol lévő) helyen, és a Michelin weboldalon vagy műszaki dokumentumaiban megjelent ajánlásainak megfelelő módon, 0°C-nál (32°F) mindig magasabb hőmérsékleten tárolja őket!
• Lehetőség szerint kerülje a MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 abroncs használatát, helyéről való elmozdítását, szállítását, ha a környezeti hőmérséklet -10°C (14°F) alatt van.
• A fenti körülmények között ugyanis az abroncsot alkotó alkatrészek és anyagok tulajdonságai megváltozhatnak, ami jelentős teljesítményveszteséggel, sőt a gumialkatrészek károsodásával jár, így az abroncs használhatatlanná válhat.
• Soha ne használjon olyan abroncsot, amelynek az oldalfalán vagy futóján repedéseket, szakadást vagy egyéb sérülést lát. Ha ilyesmit tapasztal, lépjen kapcsolatba a legközelebbi Michelin vevőszolgálattal!
• Intenzív pályahasználat esetén az abroncs károsodhat, ha túl hosszasan vagy sokszor hajt a pálya szélén lévő kerékvetőn.
• Elengedhetetlen továbbá, hogy minden egyes megtett szakasz után alaposan szemügyre vegye az abroncsokat.
• Abban az esetben, ha túl sokszor, vagy túl hosszú ideig hajtott a kerékvetőn, illetve ha kisodródott a pályáról, alaposabb vizsgálatnak kell alávetnie az abroncsokat. Ilyenkor le kell szerelni őket a kerékről, és nem csak a külső, hanem a belső állapotukat is ellenőrizni kell. 

Járműgeometriai beállítások (futómű, kerékdőlés)
• Pályahasználatkor a kanyarodás optimalizálásához adott esetben meg lehet változtatni a futóműgeometriát (kerekek dőlésszöge), a nagy oldalirányú erőbehatás ugyanis idő előtt tönkre teheti az abroncs külső vállrészét.
• Kerékdőlés: a pályán való használathoz a negatív kerékdőlés értéke mindig -1,5° és -3° között legyen, az adott pálya és adott gépjármű sajátosságainak megfelelően. SOHA ne alkalmazzunk -4°-nál nagyobb negatív kerékdőlést!
• A kerékdőlés értékét közúti használat előtt vissza kell állítani a járműgyártó által ajánlott értékre, hogy a közúti használat során megfelelően viselkedjen a jármű és a rászerelt abroncs szabályosan kopjon. 

HASZNÁLATI TANÁCSOK
• A MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 sportabroncs kifejezetten SZÁRAZ pályahasználatra készült (semi slick), míg a MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R változat extrém SZÁRAZ körülményekre és pályahaználatra. Nedves felületű pályán vagy nedves közúton való használatkor, különösen vastag vízréteg esetén fennáll az aquaplaning veszélye, ami minden széles abroncs esetében fennáll, különösen, ha már kopott a futója. A biztonságos közlekedés érdekében csökkentse ilyenkor a jármű sebességét, és kapcsolja be a vezetést segítő biztonsági funkciókat a járművén. Az abroncsok mindazonáltal megfelelnek a helyileg (azokban az országokban, amelyekben értékesítik) szabályozott közúti közlekedési előírásoknak is.
• A megfelelő úttartás és teljesítmény érdekében kifejezetten ajánljuk, hogy mind a négy kerékre MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 abroncsot szereljen. Kiegészítő információ a MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R abroncs használatához: A MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R speciálisan extrém száraz körülményekhez kifejleszett abroncs, ezért a használatához elengedhetetlen a bemelegítési szakasz: a versenyabroncsoknál szokásos módon, bemelegítés után érhető az abroncs optimális teljesítménye.

REZULTEO FIZETÉSI ÁRAJÁNLAT ÉS FELTÉTELEK

 

* A rezulteo oldal által listázott online elérhető árak 
** A rezulteo oldalán nem található a keresett információ