michelin hu bibendum

Újabb elismerés a Michelin Mesternek

Az Advertising Week „Icon of the Millenium" címmel tüntette ki a Michelin Mestert.

A reklám-, branding- és marketingszektort vezető szereplők számára rendezett nemzetközi Advertising Week konferenciasorozat keretében október 1-én New Yorkban a rendezvénysorozat amerikai szervezője a Michelin híres kabalájának adta át a megtisztelő „Icon of the Millenium" címet.

Az elismerésre méltán lehet büszke a Michelin csoport mintegy 114 000 dolgozója - tökéletes születésnapi ajándék a Michelin Mester idei, 120 éves születésnapja alkalmából.

„A korszak neves grafikusa, O'Galop keze munkáját dícséri a Michelin Mester, aki 1898-as világra jötte óta sokkal több, mint egy egyszerű reklámkabala. Eleven figurája magát a Michelin csoportot testesíti meg, a vállalat értékeit, elkötelezettségeit, céljait, küldetését hirdeti. A mobilitás fejlesztésének mindenkori szószólójaként kíséri útjaikon a közlekedőket" - mondja Adeline CHALLON-KEMOUN, a Michelin csoport márka, fenntartható fejlődés, kommunikáció és külkapcsolatokért felelős vezetője.

A Michelin Mester világszerte ismert, kedves és pozitív kisugárzású figuraként nagyban hozzájárult, hogy a Michelin a Reputation Institute által felállított globális márkaismertségi listán jelenleg a 11. helyet foglalhassa el. Bizalmat ébreszt, közösséget teremt a márka és a fogyasztók között - immáron 120 éve segíti munkájával a világ vezető abroncsgyártóját.

Nem támogatott webböngészőt használ
Olyan böngészőt használ, amit ez a webhely nem támogat. Ez azt jelenti, hogy vannak olyan funkciók, amelyek esetleg nem működnek rendeltetésszerűen. Ez furcsa eredményekhez vezethet böngészés közben. A webhely teljes mértékű kihasználása érdekében használja, frissítse vagy telepítse a következő böngészők egyikét