MICHELIN
PILOT SPORT CUP 2 CONNECT
  • ADATKAPCSOLT ABRONCS

    ADATKAPCSOLT ABRONCS

  • Nyári

    Nyári

  • Személygépkocsi-abroncsok

47 807,00 Ft

A MICHELIN által ajánlott fogyasztói ár

MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 CONNECT

  • Személygépkocsi-abroncsok

  • ADATKAPCSOLT ABRONCS

    ADATKAPCSOLT ABRONCS

  • Nyári

    Nyári

Új MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 CONNECT: élettartam végéig tartó pályateljesítmény

Egyre gyorsabb köridők, egyre megbízhatóbb pályateljesítmény. Michelin Track Connect kompatibilis.

Illik az Ön járművére

MIÉRT EZ AZ ABRONCS A MEGFELELŐ SZÁMOMRA?

Egyre gyorsabb köridők, egyre megbízhatóbb pályateljesítmény(1)

7,29 másoderccel gyorsabb, mint az előző generációs MICHELIN PILOT SPORT CUP 2. Falja a pályaköröket, tesztelje a határokat, és legyen mindig első!(1)

neutral

Kitűnő kormányozhatóság és jobb úttartás

Optimális talpnyomat a lehető legpontosabb kormányzásért

200210 pscup 2 con features and benefits 1 signature square 1

Használja ki 100%-osan a Michelin Pilot Sport Cup 2 Connect-ben rejlő lehetőségeket a Michelin Track Connecttel!

7,4 másodperccel gyorsabb és kétszer több pályakör (2) a Michelin Track Connect segítségével, hogy a legjobb köridőt érje el a versenypályán!

Összetéveszthetetlen stílus: Premium Touch oldalfal

Versenyteljesítmény és elegáns megjelenés - a kockás zászló az abroncs odalfalán is Önnek lobog: Premium Touch

200212 pscup 2 con features and benefits 2 signature 16 slash 9 v2

MI ÁLL A TELJESÍTMÉNY MÖGÖTT?

Bi-Compound Technology 2.0

Két különböző gumikeverék a futó külső illetve belső részén

 

  • külső rész: nagy molekulatömegű elasztomer alkotja a keveréket, így az rendkívül jól tapad száraz felületen, különösen a szűk kanyarokban
  • belső rész: a keverék alapja egy merevebb elasztomer molekula, ez pontosabb  kormányozhatóságot és meggyőző nedves tapadást tesz lehetővé

Track longevity technology 2.0®

  • A külső vállrész kevésbé kopik
  • Megerősített külső váll különösen kopásálló speciális gumikeverék Nagyobb strapabírás / hosszabb pályahasználat

michelin pilot sport cup 2 technology 1

«Dynamic Response» Technology 

«Dynamic Response» Technology: aramid és nylon összetételű hibrid övbetét gondoskodik róla, hogy a leadott kormánymozdulatokat pontosan hajtsa végre az abroncs.

  • Hullámos szerkezetű övbetétek - Merevebb mintázati blokkok: stabilabb úttartás fékezéskor

michelin pilot sport cup 2 technology 3

Versenysport technológia, amelyet a legnevesebb konstruktőrök is elismernek

Közel 20 év után a Michelin Pilot Sport Cup abroncs több teszt győztesének is elmondhatja magát, ill. több konstruktőr gyári homologizációját tudja magáénak (Ferrari, Porsche, AMG, BMM, Corvette, Renault, Ford,…)

54 elérhető méret a MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 CONNECT abroncsból

MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 CONNECT 205/50ZR17 (93Y) XL CONNECT

61 443,00 Ft
A MICHELIN által ajánlott fogyasztói ár

AZ EURÓPAI ABRONCSCIMKÉZÉS

Üzemanyag-hatékonysági minősítés

D

Nedves tapadás minősítés

C

Külső gördülési zaj minősítés

70 dB

Profilszélesség

205

Széria

50

Pántátmérő

17

Terhelési index

93

Sebességindex

(Y)

MICHELIN ÁLTAL AJÁNLOTT FOGYASZTÓI ÁR (BRUTTÓ ÁR)

61 443,00 Ft

MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 CONNECT 215/45ZR17 (91Y) XL CONNECT

56 311,00 Ft
A MICHELIN által ajánlott fogyasztói ár

AZ EURÓPAI ABRONCSCIMKÉZÉS

Üzemanyag-hatékonysági minősítés

D

Nedves tapadás minősítés

C

Külső gördülési zaj minősítés

70 dB

Profilszélesség

215

Széria

45

Pántátmérő

17

Terhelési index

91

Sebességindex

(Y)

MICHELIN ÁLTAL AJÁNLOTT FOGYASZTÓI ÁR (BRUTTÓ ÁR)

56 311,00 Ft

MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 CONNECT 225/45ZR17 (94Y) XL CONNECT

47 807,00 Ft
A MICHELIN által ajánlott fogyasztói ár

AZ EURÓPAI ABRONCSCIMKÉZÉS

Üzemanyag-hatékonysági minősítés

D

Nedves tapadás minősítés

C

Külső gördülési zaj minősítés

70 dB

Profilszélesség

225

Széria

45

Pántátmérő

17

Terhelési index

94

Sebességindex

(Y)

MICHELIN ÁLTAL AJÁNLOTT FOGYASZTÓI ÁR (BRUTTÓ ÁR)

47 807,00 Ft

MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 CONNECT 255/40ZR17 (98Y) XL CONNECT

81 955,00 Ft
A MICHELIN által ajánlott fogyasztói ár

AZ EURÓPAI ABRONCSCIMKÉZÉS

Üzemanyag-hatékonysági minősítés

D

Nedves tapadás minősítés

C

Külső gördülési zaj minősítés

73 dB

Profilszélesség

255

Széria

40

Pántátmérő

17

Terhelési index

98

Sebességindex

(Y)

MICHELIN ÁLTAL AJÁNLOTT FOGYASZTÓI ÁR (BRUTTÓ ÁR)

81 955,00 Ft

JOGI RENDELKEZÉSEK

(1) BELSŐ teszt, Porsche 991 GT3 245/35ZR20 és 305/30ZR20 méretű abroncsokkal szerelve Valenciában (07/2018) és  Renault Megane 3 RS 235/35ZR19 méretű abroncsokkal szerelve, Charade és Ladoux °3 versenypályáin (10/2018).                

   

 

KÖZÚTI HASZNÁLAT
• A járműgyártó által javasolt nyomásértékeket használja

 

PÁLYAHASZNÁLAT

 - ALAPELVEK
• Pályahasználat esetén mindig az KÖZÚTI HASZNÁLATHOZ ELŐÍRT nyomással kezdjük meg a vezetést, majd fokozatosan, nem túl nagy sebességgel haladva melegítsük be a MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 abroncsot!
• Néhány bemelegítő kör megtétele után kezdjük el apránként megváltoztatni az abroncsnyomást, míg el nem érjük az optimális üzemi nyomást.
 - AZ ABRONCS ÜZEMMELEG ÁLLAPOTÁBAN
•Melegen a MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 abroncs optimális üzemi nyomása 2,3 bar (33 psi) és 2,7 bar (39 psi) között van, az adott jármű és az adott pálya függvényében.
• Emellett előfordul, hogy egyes járműveknél még ennél nagyobb üzemi nyomás szükséges, mint 2.7 bar (39 psi - melegen)
 - HIDEGEN (LEHŰLT ABRONCS)
• Soha ne használjuk a MICHELIN PILOT SPORT CUP2 abroncsot 1,9 barnál (28 psi) kisebb nyomáson!
• A  MICHELIN Pilot Sport Cup 2abroncs élettartamának optimalizálása érdekében a Michelin azt javasolja, hogy legalább
2,0 bar (29 psi) és 2,4 bar (35 psi) közötti nyomásra fújjuk a lehűlt abroncsot. 

 

FIGYELEM!
• Figyeljük a mintázati kopást, a mintázati mélységének a futó teljes felületén legalább 1,6 mm-nek kell lennie. Győzödjön meg arról is, hogy nincs az abroncson mechanikai sérülés!
• Figyeljünk az oldalfalakra is: ha kopás jelét látja az oldalfalon (a jelölések elmosódnak), az azt jelenti, hogy  az üzemi nyomás TÚL ALACSONY.  Ilyenkor legalább +0.2 barral (+ 3 psi) növelje meg a nyomást,  hogy megfelelő tapadást biztosítson az abroncs, és hosszabb ideig lehessen használni.
• A legjobb teljesítményt (tapadást) a futómintázaton (futófelületen) keresztül fejti ki az abroncs, és semmi esetre sem az oldalfalon való gördüléssel!

Pályahasználat (Track Day) után
• A további károsodások elkerülése érdekében mindig ellenőrizze le  a MICHELIN Pilot Sport Cup 2 abroncs mintázati kopását,  a mintázati mélységének a futó teljes felületén legalább 1,6 mm-nek kell lennie
• Várja meg, amíg a MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 abroncs lehűl, lehűlt állapotban állítsa be a nyomást a járműgyártó vonatkozó javaslatainak megfelelően
• Amennyiben a pályahasználat során kiiktatta a biztonsági funkciókat, kapcsolja be újra (vezetést segítő funkciók, nyomásfigyelő rendszer)!

 

FIGYELEM!
• Ha hosszabb ideig nem használja a MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 abroncsait, szerelje le őket a járműről (a kerékpánttal együtt), és a szokásos üzemi nyomás felére csökkentse a nyomást!
• Tiszta, száraz, fénytől, ózontól védett (elektronikai eszközöktől távol lévő) helyen, és a Michelin ajánlásainak megfelelő módon, 0°C-nál (32°F) mindig magasabb hőmérsékleten, a MICHELIN által előírt módon tárolja őket!
• Lehetőség szerint kerülje a MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 abroncs használatát, helyéről való elmozdítását, szállítását, ha a környezeti hőmérséklet  -10°C (14°F) alatt van.
• A fenti körülmények között ugyanis az abroncsot alkotó alkatrészek és anyagok tulajdonságai megváltozhatnak, ami jelentős teljesítményveszteséggel, sőt a gumialkatrészek károsodásával jár, így az abroncs használhatatlanná válhat.
• Soha ne használjon olyan abroncsot, amelynek az oldalfalán vagy futóján repedéseket, szakadást vagy egyéb sérülést lát. Ha ilyesmit tapasztal, lépjen kapcsolatba a legközelebbi Michelin vevőszolgálattal!
• Intenzív pályahasználat esetén az abroncs károsodhat, ha túl hosszasan vagy sokszor hajt a pálya szélén lévő kerékvetőn.
• Elengedhetetlen továbbá, hogy minden egyes megtett szakasz után alaposan szemügyre vegye az abroncsokat.
• Abban az esetben, ha túl sokszor, vagy túl hosszú ideig hajtott a kerékvetőn, illetve ha kisodródott a pályáról, alaposabb vizsgálatnak kell alávetnie az abroncsokat. Ilyenkor le kell szerelni őket a kerékről, és nem csak a külső, hanem a belső állapotukat is le kell ellenőrizni.

 

Járműgeometriai beállítások (futómű, kerékdőlés)
• Pályahasználatkor a kanyarodás optimalizálásához adott esetben meg lehet változtatni a futóműgeometriát (kerekek dőlésszöge), a nagy oldalirányú erőbehatás ugyanis idő előtt tönkre teheti az abroncs külső vállrészét.
• Kerékdőlés: a pályán való használathoz a negatív kerékdőlés értéke mindig -1,5° és  -3° között legyen, az adott pálya és adott gépjármű sajátosságainak megfelelően. SOHA ne alkalmazzunk -4°-nál nagyobb negatív kerékdőlést!
• A kerékdőlés érékét közúti használat előtt vissza kell állítani a járműgyártó által ajánlott értékre, hogy a közúti használat során megfelelően viselkedjen a jármű és a rászerelt abroncs szabályosan kopjon. 

 

HASZNÁLATI TANÁCSOK
• A MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 sportabroncs kifejezetten száraz pályahasználatra készült (semi slick).
Ennek ellenére megfelel a helyileg (azokban az országokban, amelyekben értékesítik) szabályozott közúti közlekedési előírásoknak is. Az abroncs rendelkezik a jogszabályilag előírt jelölésekkel és homologizációkkal.
Nedves felületű pályán vagy nedves közúton való használatkor, különösen vastag vízréteg esetén fennáll az aquaplaning veszélye, ami minden széles abroncs esetében fennáll, különösen, ha már kopott a futója. A biztonságos közlekedés
érdekében csökkentse ilyenkor a jármű sebességét, és kapcsolja be a vezetést segítő biztonsági funkciókat a járművén.
Ennek ellenére megfelel a helyileg (azokban az országokban, amelyekben értékesítik) szabályozott közúti közlekedési előírásoknak is. Az abroncs rendelkezik a jogszabályilag előírt jelölésekkel és homologizációkkal.
•  A megfelelő úttartás és teljesítmény érdekében kifejezetten ajánljuk, hogy mind a négy kerékre MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 abroncsot szereljen.
Kiegészítő információ a MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R abroncs használatával kapcsolatban:
Mint minden szélsőségesen száraz körülményekre készült abroncsot, a MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R abroncsot is a versenyabroncsokhoz hasonlóan, bemelegítés után lehet optimális teljesítményen használni.

KÖZÚTI HASZNÁLAT
• A járműgyártó által javasolt nyomásértékeket használja

PÁLYAHASZNÁLAT
ABRONCSNYOMÁS BEÁLLÍTÁSA ÉS KORREKCIÓJA A VERSENYPÁLYÁN 

• Pályanap kezdetén vagy hosszabb leállás után: mindig a gyártó által a közúti használathoz előírt nyomással kezdjük meg a vezetést 
• Készítsük fel az abroncsot a nagy igénybevételre: fokozatosan, nem túl nagy sebességgel haladva melegítsük be az abroncsokat:
    - 2 lassabb, egyenletes sebességgel megtett kör
    - 3 gyorsabb kör
• Üzemmeleg abroncs nyomásának utánállítása: 
   - Száraz, napos időben: állítsuk vissza a gyártó által javasolt nyomásértékre
   - Esős időben: ne változtassunk a nyomások (ami lehet magasabb, mint a gyártó által előírt érték) 
•  Néhány köt megtétele után: kisebb nyomáskorrekció lehetséges a futókopás és a járműstabilitás függvényében 


A PÁLYAHASZNÁLAT BEFEJEZTÉVEL, MIELŐTT ÚJRA KIHAJTUNK A KÖZÚTI FORGALOMBA
• A további károsodások elkerülése érdekében mindig vizsgáljuk meg, nincs-e sérülés az abroncson, illetve ellenőrizzük a mintázati kopást: a mintázati mélységének a futó teljes felületén legalább 1,6 mm-nek kell lennie 
• Várjuk meg, amíg az abroncs lehűl, és lehűlt állapotban állítsuk be a nyomást a járműgyártó vonatkozó javaslatainak megfelelően 
• Amennyiben a pályahasználat során kiiktattuk a biztonsági funkciókat, kapcsoljuk be újra: vezetést segítő funkciók, nyomásfigyelő rendszer
•  Fontos! Ha a pályát speciális járműbeállításokkal használtuk (pl. a kerékdőlés-szög megváltoztatásával), állítsuk vissza a közúti beállításokra
 

FONTOS!
• Ha hosszabb ideig nem használjuk a MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 connect abroncsokat, szereljük le őket a járműről (a kerékpánttal együtt), és a szokásos üzemi nyomás felére csökkentsük a nyomást!
• Tiszta, száraz, fénytől, ózontól védett (elektronikai eszközöktől és vegyszerektől távol lévő) helyen, és a Michelin ajánlásainak megfelelő módon, 0°C-nál (32°F) mindig magasabb hőmérsékleten, a MICHELIN weboldalain és egyéb dokumentumaiban előírt módon tároljuk őket! 
• Lehetőség szerint kerüljük a MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 connect abroncs használatát, helyéről való elmozdítását, szállítását, ha a környezeti hőmérséklet  -10°C (14°F) alatt van. 
• A fenti körülmények között ugyanis az abroncsot alkotó alkatrészek és anyagok tulajdonságai megváltozhatnak, ami jelentős teljesítményveszteséggel, sőt a gumialkatrészek károsodásával jár, így az abroncs használhatatlanná válhat
• Soha ne használjunk olyan abroncsot, amelynek az oldalfalán vagy futóján repedések, szakadás vagy egyéb sérülés látható. Ha ilyesmit tapasztalunk, forduljunk a legközelebbi Michelin vevőszolgálathoz!
• Intenzív pályahasználat esetén az abroncs károsodhat, ha túl hosszasan vagy sokszor hajtunk a pálya szélén lévő kerékvetőn
• Elengedhetetlen továbbá, hogy minden egyes megtett szakasz után alaposan szemügyre vegyük az abroncsokat
• Abban az esetben, ha túl sokszor, vagy túl hosszú ideig hajtottunk a kerékvetőn, illetve ha kisodródtunk a pályáról, alaposabb vizsgálatnak kell alávetnünk az abroncsokat. Ilyenkor le kell szerelni őket a kerékről, és nem csak a külső, hanem a belső állapotukat is le kell ellenőrizni.


Járműgeometriai beállítások (futómű, kerékdőlés)
• Pályahasználatkor a kanyarodás optimalizálásához adott esetben meg lehet változtatni a futóműgeometriát (kerekek dőlésszöge), a nagy oldalirányú erőbehatás ugyanis idő előtt tönkreteheti az abroncs külső vállrészét. 
• Kerékdőlés: a pályán való használathoz a negatív kerékdőlés értéke mindig -1,5° és  -3° között legyen, az adott pálya és adott gépjármű sajátosságainak megfelelően. SOHA ne alkalmazzunk -4°-nál nagyobb negatív kerékdőlést! 
• A kerékdőlés értékét közúti használat előtt vissza kell állítani a járműgyártó által ajánlott értékre, hogy a közúti használat során megfelelően viselkedjen a jármű és a rászerelt abroncs úttartása optimális legyen 

 

HASZNÁLATI TANÁCSOK
• A MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 connect sportabroncs kifejezetten száraz pályahasználatra készült (semi slick). 

Nedves felületű pályán vagy nedves közúton való használatkor, különösen vastag vízréteg esetén fennáll az aquaplaning veszélye, ami minden széles abroncs esetében fennáll, különösen, ha már kopott a futója. A biztonságos közlekedés 
érdekében csökkentsük ilyenkor a jármű sebességét, és kapcsoljuk be a vezetést segítő biztonsági funkciókat a járművön. 
Mindemellett az abroncs megfelel a helyileg (azokban az országokban, amelyekben értékesítik) szabályozott közúti közlekedési előírásoknak is, és rendelkezik a jogszabályilag előírt jelölésekkel és homologizációkkal.
• A megfelelő úttartás és teljesítmény érdekében kifejezett ajánlás, hogy mind a négy kerékre ugyanolyan abroncsot szereljünk
• A Michelin Track Connect rendszerrel kompatibilis. [+ link on page https://www.michelin.co.uk/auto/home-auto/michelin-track-connect]
 

 

Nem támogatott webböngészőt használ
Olyan böngészőt használ, amit ez a webhely nem támogat. Ez azt jelenti, hogy vannak olyan funkciók, amelyek esetleg nem működnek rendeltetésszerűen. Ez furcsa eredményekhez vezethet böngészés közben. A webhely teljes mértékű kihasználása érdekében használja, frissítse vagy telepítse a következő böngészők egyikét