FIGYELEM!
- Ha hosszabb ideig nem használjuk az abroncsokat, szereljük le őket a járműről (a kerékpánttal együtt), és a szokásos üzemi nyomás felére csökkentett nyomással tároljuk őket!
- Abroncsainkat tiszta, száraz, fénytől, ózontól védett (elektronikai eszközöktől távol lévő) helyen, 0°C-nál (32°F) mindig magasabb hőmérsékleten, illetve a Michelin műszaki dokumentumaiban és weboldalain megtalálható ajánlásoknak megfelelő módon tároljuk!
- Lehetőség szerint kerüljük abroncsaink használatát, helyükről való elmozdítását, szállítását, ha a környezeti hőmérséklet -10°C (14°F) alatt van.
- A fenti körülmények között ugyanis az abroncsot alkotó alkatrészek és anyagok tulajdonságai megváltozhatnak, ami jelentős mértékű teljesítményromlással, a gumialkatrészek károsodásával jár, így az abroncs használhati értéke korlátozottá válhat.
- Soha ne használjunk olyan abroncsot, amelynek az oldalfalán vagy futóján repedéseket, szakadást vagy egyéb sérülést látunk. Ha az abroncs állapotával kapcsolatban kétségei merülnek fel, forduljon bizalommal a legközelebbi Michelin műszaki vevőszolgálathoz!
- Intenzív pályahasználat esetén, illetve idővel az abroncs károsodhat, ha rendszeresen áthajtunk a pálya szélét jelző kerékvetőkön.
- Célszerű minden egyes megtett szakasz után alaposan szemügyre venni abroncsainkat, és csak az abroncsok szemrevételezése után kezdjünk újabb gyakorló- vagy versenykörökbe.
- Abban az esetben, ha túl sokszor, vagy túl hosszú ideig hajtottunk kerékvetőn, illetve ha kisodródtunk a pályáról, abroncsainkat alaposabb vizsgálatnak kell alávetnünk. Ilyenkor le kell szerelnünk őket a kerékről, és nem csak a külső, hanem a belső állapotukat is szakszerű módon le kell ellenőriznünk vagy ellenőriztetnünk.