
Legfontosabb előnyök a következők számára: Michelin gumiabroncs Pilot Sport Cup 2 R

Pilot Sport Cup 2 R gumiabroncs értékelés
1 értékelés van ehhez: Pilot Sport Cup 2 R

Globális jegyzetcímke
1-1 / 1 Értékelés

Nem ellenőrzött értékelés: Olyan Felhasználó által közzétett értékelés, akinek a fogyasztási tapasztalatait (a termék megvásárlását vagy használatát) a Michelin vagy annak Szolgáltatója nem ellenőrizte.
Race Day on a Porsche GT3 With Cup 2 R
Incredible Results on the race day we almost a whole second faster just by swap from cup 2 to Cup 2 R Little tricky to set the right pressure and temperatures but finally we do it right. and very satisfy with the tires.
• A MICHELIN Pilot Sport Cup 2 és MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect* sportabroncsok kifejezetten száraz pályahasználatra optimalizált (semi slick) termékek. A MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R sportabroncs legújabb változata szélsőségesen száraz körülmények közötti használatra optimalizált pályaabroncs.
• Nedves pályafelületen vagy nedves közúton való használatkor, vastag vízrétegen való áthaladáskor, különösen kopott futójú semi slick abaroncsok esetében fennáll az aquaplaning veszélye. A biztonságos közlekedés érdekében ilyenkor csökkentsük a jármű sebességét, és kapcsoljuk be a vezetést segítő biztonsági funkciókat a járművön. Az abroncsok mindezek dacára megfelelnek a helyileg szabályozott közúti közlekedési előírásoknak is -- azokban az országokban, amelyekben forgalmazzák őket.
• A megfelelő úttartás és teljesítmény érdekében kifejezetten ajánljuk, hogy mind a négy kerékre ugyanolyan abroncsot szereljünk.
• Kiegészítő információ a MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R abroncs használatával kapcsolatban: szélsőségesen száraz körülményekre készült abroncsként a MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R abroncsot is a versenyabroncsokhoz hasonlóan, csak bemelegítés után lehet optimális teljesítményen használni.
• Ha hosszabb ideig nem használjuk az abroncsokat, szereljük le őket a járműről (a kerékpánttal együtt), és a szokásos üzemi nyomás felére csökkentett nyomással tároljuk őket!
• Abroncsainkat tiszta, száraz, fénytől, ózontól védett (elektronikai eszközöktől távol lévő) helyen, 0°C-nál (32°F) mindig magasabb hőmérsékleten, illetve a Michelin műszaki dokumentumaiban és weboldalain megtalálható ajánlásoknak megfelelő módon tároljuk!
• Lehetőség szerint kerüljük abroncsaink használatát, helyükről való elmozdítását, szállítását, ha a környezeti hőmérséklet -10°C (14°F) alatt van.
• A fenti körülmények között ugyanis az abroncsot alkotó alkatrészek és anyagok tulajdonságai megváltozhatnak, ami jelentős mértékű teljesítményromlással, a gumialkatrészek károsodásával jár, így az abroncs használhati értéke korlátozottá válhat.
• Soha ne használjunk olyan abroncsot, amelynek az oldalfalán vagy futóján repedéseket, szakadást vagy egyéb sérülést látunk. Ha az abroncs állapotával kapcsolatban kétségei merülnek fel, forduljon bizalommal a legközelebbi Michelin műszaki vevőszolgálathoz!
• Intenzív pályahasználat esetén, illetve idővel az abroncs károsodhat, ha rendszeresen áthajtunk a pálya szélét jelző kerékvetőkön.
• Célszerű minden egyes megtett szakasz után alaposan szemügyre venni abroncsainkat, és csak az abroncsok szemrevételezése után kezdjünk újabb gyakorló- vagy versenykörökbe.
• Abban az esetben, ha túl sokszor, vagy túl hosszú ideig hajtottunk kerékvetőn, illetve ha kisodródtunk a pályáról, abroncsainkat alaposabb vizsgálatnak kell alávetnünk. Ilyenkor le kell szerelnünk őket a kerékről, és nem csak a külső, hanem a belső állapotukat is szakszerű módon le kell ellenőriznünk vagy ellenőriztetnünk.
• Pályahasználatkor a kanyardinamika optimalizálása érdekében, illetve az abroncs külső vállrészének idő előtti kopását, elhasználódását megelőzendő a talpnyomat tapadási felületének növelésével meg lehet változtatni a futóműgeometriát (elsősorban a kerék dőlésszög átállítással).
• Kerékdőlés: a pályán való használathoz a negatív kerékdőlés értéke mindig -1,5° és -3° között legyen, az adott pálya és adott gépjármű sajátosságainak megfelelően. -4°-nál nagyobb negatív kerékdőlés beállítása tilos!
• A kerékdőlés értékét közúti használat előtt vissza kell állítanunk a járműgyártó által ajánlott értékre, hogy a közúti használat során mind a jármű, mind pedig a rászerelt abroncs megfelelően viselkedjen.
AJÁNLÁSOK
• A MICHELIN Pilot Sport Cup 2 és MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect* sportabroncsok kifejezetten száraz pályahasználatra optimalizált (semi slick) termékek. A MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R sportabroncs legújabb változata szélsőségesen száraz körülmények közötti használatra optimalizált pályaabroncs.
• Nedves pályafelületen vagy nedves közúton való használatkor, vastag vízrétegen való áthaladáskor, különösen kopott futójú semi slick abaroncsok esetében fennáll az aquaplaning veszélye. A biztonságos közlekedés érdekében ilyenkor csökkentsük a jármű sebességét, és kapcsoljuk be a vezetést segítő biztonsági funkciókat a járművön. Az abroncsok mindezek dacára megfelelnek a helyileg szabályozott közúti közlekedési előírásoknak is -- azokban az országokban, amelyekben forgalmazzák őket.
• A megfelelő úttartás és teljesítmény érdekében kifejezetten ajánljuk, hogy mind a négy kerékre ugyanolyan abroncsot szereljünk. • Kiegészítő információ a MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R abroncs használatával kapcsolatban: szélsőségesen száraz körülményekre készült abroncsként a MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R abroncsot is a versenyabroncsokhoz hasonlóan, csak bemelegítés után lehet optimális teljesítményen használni.
FIGYELEM!
• Ha hosszabb ideig nem használjuk az abroncsokat, szereljük le őket a járműről (a kerékpánttal együtt), és a szokásos üzemi nyomás felére csökkentett nyomással tároljuk őket!
• Abroncsainkat tiszta, száraz, fénytől, ózontól védett (elektronikai eszközöktől távol lévő) helyen, 0°C-nál (32°F) mindig magasabb hőmérsékleten, illetve a Michelin műszaki dokumentumaiban és weboldalain megtalálható ajánlásoknak megfelelő módon tároljuk!
• Lehetőség szerint kerüljük abroncsaink használatát, helyükről való elmozdítását, szállítását, ha a környezeti hőmérséklet -10°C (14°F) alatt van.
• A fenti körülmények között ugyanis az abroncsot alkotó alkatrészek és anyagok tulajdonságai megváltozhatnak, ami jelentős mértékű teljesítményromlással, a gumialkatrészek károsodásával jár, így az abroncs használhati értéke korlátozottá válhat.
• Soha ne használjunk olyan abroncsot, amelynek az oldalfalán vagy futóján repedéseket, szakadást vagy egyéb sérülést látunk. Ha az abroncs állapotával kapcsolatban kétségei merülnek fel, forduljon bizalommal a legközelebbi Michelin műszaki vevőszolgálathoz!
• Intenzív pályahasználat esetén, illetve idővel az abroncs károsodhat, ha rendszeresen áthajtunk a pálya szélét jelző kerékvetőkön.
• Célszerű minden egyes megtett szakasz után alaposan szemügyre venni abroncsainkat, és csak az abroncsok szemrevételezése után kezdjünk újabb gyakorló- vagy versenykörökbe.
• Abban az esetben, ha túl sokszor, vagy túl hosszú ideig hajtottunk kerékvetőn, illetve ha kisodródtunk a pályáról, abroncsainkat alaposabb vizsgálatnak kell alávetnünk. Ilyenkor le kell szerelnünk őket a kerékről, és nem csak a külső, hanem a belső állapotukat is szakszerű módon le kell ellenőriznünk vagy ellenőriztetnünk.
JÁRMŰGEOMETRIAI BEÁLLÍTÁSOK (PL. FUTÓMŰ, KERÉKDŐLÉS)
• Pályahasználatkor a kanyardinamika optimalizálása érdekében, illetve az abroncs külső vállrészének idő előtti kopását, elhasználódását megelőzendő a talpnyomat tapadási felületének növelésével meg lehet változtatni a futóműgeometriát (elsősorban a kerék dőlésszög átállítással).
• Kerékdőlés: a pályán való használathoz a negatív kerékdőlés értéke mindig -1,5° és -3° között legyen, az adott pálya és adott gépjármű sajátosságainak megfelelően. -4°-nál nagyobb negatív kerékdőlés beállítása tilos!
• A kerékdőlés értékét közúti használat előtt vissza kell állítanunk a járműgyártó által ajánlott értékre, hogy a közúti használat során mind a jármű, mind pedig a rászerelt abroncs megfelelően viselkedjen.
* Connect funkció - A gyárilag integrált Rubber Tire Mount technológiának köszönhetően MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect abroncsaink alkalmasak a VDA (Német Gépjárműipari Szövetség) előírásainak megfelelő, abroncsba épített nyomásérzékelő megoldások használatára. Ezzel kapcsolatban a Michelin szeretné a MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect abroncsokat vásárolni szándékozó fogyasztók figyelmét arra, hogy a vásárlást megelőzően érdemes tájékozódni az adott piacon/országban elérhető abroncsba épített nyomásérzékelő megoldásokról, valamint arról, hogy azok megfelelnek-e a VDA szabvány előírásainak. Tájékoztatásul közöljük, hogy a VDA-kompatibilis, abroncsba épített nyomásérzékelőt tartalmazó MICHELIN Track Connect készlet forgalmazása 2023. március 31-től megszűnt. Kérdéseivel forduljon bizalommal abroncskereskedőjéhez.