MICHELIN PILOT SPORT CUP 2

  • Személygépkocsi-abroncsok
  • Nyári

    Nyári

PÁLYÁRA FEL! A KÖZÚTON IS HASZNÁLHATÓ PÁLYAABRONCS.

A LEGJOBB KÖRIDŐKRE TERVEZETT SPORTABRONCS, AMIT KÖZÚTON IS HASZNÁLHAT!

TÖBB, MINT 40%-KAL TÖBB(2) ÉS GYOSABB PÁLYAKÖR(1) AZ ENDURANCE AUTÓVERSENYZÉSBEN HASZNÁLT TECHNLÓGIÁKNAK KÖSZÖNHETŐEN.

Illik az Ön járművére

MIÉRT EZ A MEGFELELŐ ABRONCS SZÁMOMRA?

Autó Edito michelin pilot sport cup 2 argument 1 Gumik

A legjobb száraz felületen mért köridő(1)

1”20-cel gyorsabb, mint az átlagos konkurens termék(1)

Michelin Pilot Sport Cup 2

Legjobb állóképesség a versenypályán(2)

Átlagosan 40%-kal több pályakör, mint a konkurens termékekkel(2)

Autó Piktogram michelin pilot sport cup 2 argument 3 Gumik

Kategóriájában a legmegbízhatóbb pályaeredmények

Autó Edito michelin pilot sport cup 2 argument 4 Gumik

Új MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R: a körrekorder

A MICHELIN Pilot Sport Cup 2 abroncs legújabb változata tapasztalt hypersportautó modellek vezetőinek készült. Az "R" jelöléssel ellátott MICHELIN Pilot Sport Cup 2 abroncsba a versenysport technológiai fejlesztéseknek köszönhetően speciális gumikeverék kerülhetett, így extrém oldalirányú tapadással rendelkezik. Önnek csak az időre kell figyelnie, a tapadásról és a pontos kormányzásról a MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R gondoskodik!

GALÉRIA

Michelin Pilot Sport Cup 2

Michelin Pilot Sport Cup 2: Homologizálva az országútra, tervezve a versenypályára

MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 - TRACK LONGEVITY

Track Longevity 2.0® technológia

Porsche918 Spyder x MICHELIN Pilot Sport Cup 2: 6:57 @ Nürburgring lap time record [Full video]

Porsche 918 Spyder x MICHELIN Pilot Sport Cup 2: 6:57, Nürburgring köridő rekord

MI ÁLL A TELJESÍTMÉNY MÖGÖTT?

Autó Edito michelin pilot sport cup 2 technology 2 Gumik

Bi-Compound (kétkeverékes) Technológia

Két különböző keverék a futó belső és külső részén
- Külső futózóna: nagy molekulatömegű, jól tapadó elasztomer megfelelő úttartást biztosít a szűk kanyarokban
- Belső futózóna: merevebb gumikeverék - pontosabb kormányozhatóság és optimális nedves tapadás

Autó Edito michelin pilot sport cup 2 technology 1 Gumik

Track longevity technology 2.0®

- A külső vállrész kevésbé kopik

- Megerősített külső váll különösen kopásálló speciális gumikeverék

 

A nagyobb strapabírás / hosszabb pályahasználat

Autó Edito michelin pilot sport cup 2 technology 3 Gumik

Fedezze fel Ön is az új körrekordert, a MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R abroncsot!

Kilométerenként 0,5 másodperccel gyorsabb, a Nürburgring Nordschleife időmérő órái szinte kiadtak a páratlan teljesítmény láttán! (4)

Mit mondanak a többiek?
4.00/5
★★★★★
★★★★★
Összesített értékelés 4 vélemény alapján
4 értékelés
★★★★★
★★★★★
5 / 5

Odaszögez az útra

Emilio - 2017. szeptember 19.

Elsősorban nyáron használom, szereti a meleg aszfaltot, ezért nekem nagyon bejött. Utcai körülmények között szinte képtelenség annyira elmelegíteni, hogy csúszni kezdjen kanyarban, de azért nem lehetetlen :) Baromi jól indul és kanyarban is elképesztően stabil marad (száraz úton, meleg aszfalton). Esőben és hideg aszfalton észnél kell lenni, átlagos, vagy átlag alatti a tapadása, de esőben egyik gumival sem illik sietni - ezzel a gumival 15 C fok körüli, vagy az alatti száraz úton sem javasolt. Nekem egyetlen tulajdonsága nem tetszik, hogy már újonnan is úgy tűnik kopott, és 10-12 ezer kilométerenként illik lecserélni, ha szereted kergetni a paripát. De ha ez belefér a költségvetésbe, és szeretsz sportosan vezetni, akkor ez a gumi nagyon jó választás.

Translate this review
  • Fékezés száraz úton
  • Fékezés nedvez úton
  • Élettartam
★★★★★
★★★★★
5 / 5

Már megint rájöttem, hogy van a Michelin és a többi!

nogi88 - 2015. május 19.

A jelenlegi autóm egy BMW 330XD közel 250Le, az autót Continentál gumikkal vásároltam, de már akkor tudtam, ha lekopik egyértelmű a döntés csak a Michelin Pilot Sport. Ezt az abroncsot már ismerem mivel az előző BMW-m esetén is ilyen abroncsokat használtam. Jelenleg is nagyon meg vagyok vele elégedve, tökéletes minden körülmények között! Egy szó mint száz az évek alatt rájöttem, hogy van a Michelin és a többi...

Translate this review
  • Fékezés száraz úton
  • Fékezés nedvez úton
  • Élettartam
  • Üzemanyag-hatékonyság
  • Utazási kényelem
  • Zajszint
★★★★★
★★★★★
5 / 5

Elegedettseg

Klmldas - 2015. május 11.

Tokeletesen meg vagyok elegedve a gumikkal.

Translate this review
  • Fékezés száraz úton
  • Fékezés nedvez úton
  • Élettartam
  • Üzemanyag-hatékonyság
  • Utazási kényelem
  • Zajszint
Önnek is ilyen abroncsa van?

ehhez az abroncshoz 41 méret érhető el

235/35ZR19 (91Y) XL N0

AZ EURÓPAI ABRONCSCIMKÉZÉS

Üzemanyag-hatékonysági minősítés

D

Nedves tapadás minősítés

C

Külső gördülési zaj minősítés

71 dB

Profilszélesség

235

Széria

35

Pántátmérő

19

Terhelési index

91

Sebességindex

(Y)

MICHELIN ÁLTAL AJÁNLOTT FOGYASZTÓI ÁR (BRUTTÓ ÁR)

245/35ZR19 (93Y) XL N0

AZ EURÓPAI ABRONCSCIMKÉZÉS

Üzemanyag-hatékonysági minősítés

D

Nedves tapadás minősítés

C

Külső gördülési zaj minősítés

70 dB

Profilszélesség

245

Széria

35

Pántátmérő

19

Terhelési index

93

Sebességindex

(Y)

MICHELIN ÁLTAL AJÁNLOTT FOGYASZTÓI ÁR (BRUTTÓ ÁR)

245/35ZR19 (93Y) XL MO1

AZ EURÓPAI ABRONCSCIMKÉZÉS

Üzemanyag-hatékonysági minősítés

D

Nedves tapadás minősítés

C

Külső gördülési zaj minősítés

70 dB

Profilszélesség

245

Széria

35

Pántátmérő

19

Terhelési index

93

Sebességindex

(Y)

MICHELIN ÁLTAL AJÁNLOTT FOGYASZTÓI ÁR (BRUTTÓ ÁR)

255/35ZR19 (96Y) XL MO1

AZ EURÓPAI ABRONCSCIMKÉZÉS

Üzemanyag-hatékonysági minősítés

D

Nedves tapadás minősítés

C

Külső gördülési zaj minősítés

71 dB

Profilszélesség

255

Széria

35

Pántátmérő

19

Terhelési index

96

Sebességindex

(Y)

MICHELIN ÁLTAL AJÁNLOTT FOGYASZTÓI ÁR (BRUTTÓ ÁR)

265/35ZR19 (98Y) XL MO1

AZ EURÓPAI ABRONCSCIMKÉZÉS

Üzemanyag-hatékonysági minősítés

D

Nedves tapadás minősítés

C

Külső gördülési zaj minősítés

71 dB

Profilszélesség

265

Széria

35

Pántátmérő

19

Terhelési index

98

Sebességindex

(Y)

MICHELIN ÁLTAL AJÁNLOTT FOGYASZTÓI ÁR (BRUTTÓ ÁR)

265/35ZR19 (98Y) XL

AZ EURÓPAI ABRONCSCIMKÉZÉS

Üzemanyag-hatékonysági minősítés

D

Nedves tapadás minősítés

C

Külső gördülési zaj minősítés

71 dB

Profilszélesség

265

Széria

35

Pántátmérő

19

Terhelési index

98

Sebességindex

(Y)

MICHELIN ÁLTAL AJÁNLOTT FOGYASZTÓI ÁR (BRUTTÓ ÁR)

265/35ZR19 (98Y) XL MO

AZ EURÓPAI ABRONCSCIMKÉZÉS

Üzemanyag-hatékonysági minősítés

D

Nedves tapadás minősítés

C

Külső gördülési zaj minősítés

71 dB

Profilszélesség

265

Széria

35

Pántátmérő

19

Terhelési index

98

Sebességindex

(Y)

MICHELIN ÁLTAL AJÁNLOTT FOGYASZTÓI ÁR (BRUTTÓ ÁR)

265/35ZR19 (98Y) XL *

AZ EURÓPAI ABRONCSCIMKÉZÉS

Üzemanyag-hatékonysági minősítés

D

Nedves tapadás minősítés

D

Külső gördülési zaj minősítés

71 dB

Profilszélesség

265

Széria

35

Pántátmérő

19

Terhelési index

98

Sebességindex

(Y)

MICHELIN ÁLTAL AJÁNLOTT FOGYASZTÓI ÁR (BRUTTÓ ÁR)

275/35ZR19 (100Y) XL MO

AZ EURÓPAI ABRONCSCIMKÉZÉS

Üzemanyag-hatékonysági minősítés

D

Nedves tapadás minősítés

C

Külső gördülési zaj minősítés

71 dB

Profilszélesség

275

Széria

35

Pántátmérő

19

Terhelési index

100

Sebességindex

(Y)

MICHELIN ÁLTAL AJÁNLOTT FOGYASZTÓI ÁR (BRUTTÓ ÁR)

305/30ZR19 (102Y) XL N0

AZ EURÓPAI ABRONCSCIMKÉZÉS

Üzemanyag-hatékonysági minősítés

D

Nedves tapadás minősítés

C

Külső gördülési zaj minősítés

73 dB

Profilszélesség

305

Széria

30

Pántátmérő

19

Terhelési index

102

Sebességindex

(Y)

MICHELIN ÁLTAL AJÁNLOTT FOGYASZTÓI ÁR (BRUTTÓ ÁR)

325/30ZR19 (105Y) XL N0

AZ EURÓPAI ABRONCSCIMKÉZÉS

Üzemanyag-hatékonysági minősítés

D

Nedves tapadás minősítés

C

Külső gördülési zaj minősítés

73 dB

Profilszélesség

325

Széria

30

Pántátmérő

19

Terhelési index

105

Sebességindex

(Y)

MICHELIN ÁLTAL AJÁNLOTT FOGYASZTÓI ÁR (BRUTTÓ ÁR)

REZULTEO FIZETÉSI ÁRAJÁNLAT ÉS FELTÉTELEK

* A rezulteo oldal által listázott online elérhető árak 
** A rezulteo oldalán nem található a keresett információ

JOGI RENDELKEZÉSEK

 

 

(1) A Michelin megbízásából a DEKRA TEST CENTER által végzett tesztek eredménye alapján; 2017 május; Porsche 911 GT3 (997) modellre szerelt 235/35-19 és 305/30-19 méretű abroncsok. Átlagos köridő különbség a MICHELIN Pilot Sport Cup 2 javára, további vizsgált termékek: PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R és TOYO Proxes R888 R. Tesztelés helyszíne: Charade versenypálya (FR).

(2) A Michelin megbízásából a DEKRA TEST CENTER által végzett tesztek eredménye alapján; 2017 május; Porsche Carrera S modellre szerelt 235/35-19 és 305/30-19 méretű abroncsok. Abroncskárosodás nélkül megtett pályakörök száma közötti átlagos különbség a MICHELIN Pilot Sport Cup 2 abroncs javára, további vizsgált termékek: PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R és TOYO Proxes R888 R. Tesztelés helyszíne: Charade versenypálya (FR). (3)A Michelin megbízásából a DEKRA TEST CENTER által végzett tesztek eredménye alapján; 2017 május; Porsche Carrera S modellre szerelt 235/35-19 és 305/30-19 méretű abroncsok. A köridő fokozatos javulásában tapasztalható egyenletesség értékelése. Vizsgált termékek: MICHELIN Pilot Sport Cup 2, PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R és TOYO Proxes R888 R. Tesztelés helyszíne: Charade versenypálya (FR).

(4) Belső Michelin teszt eredménye alapján: Nardo, 2018 január, PORSCHE 911 GT2 RS modellre szerelt 265/35-20 (első tengely) & 325/30-21 (hátsó tengely) méretű gumiabroncsok, -2.9sec/pályakör a MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 abronccsal való összehasonlításban.

(5) A Michelin európai weboldalairól származó, MICHELIN Pilot Sport Cup 2 termékre vonatkozó 301 felhasználói értékelés átlaga, 2018. szeptember 19-i adatok alapján (a www.michelin.fr oldal által összesítetett, közjegyző által hitelesített adatok).

 



KÖZÚTI HASZNÁLAT
• Mindig a járműgyártó általjavasolt nyomásértékeket használja  

PÁLYAHASZNÁLAT 

ALAPELVEK
 • Pályahasználat esetén mindig az KÖZÚTI HASZNÁLATHOZ ELŐÍRT nyomással kezdjük meg a vezetést, majd fokozatosan, nem túl nagy sebességgel haladva melegítsük be a MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 abroncsot!
• Néhány bemelegítő kör megtétele után kezdjük el apránként megváltoztatni az abroncsnyomást, míg el nem érjük az optimális üzemi nyomást. 

AZ ABRONCS ÜZEMMELEG ÁLLAPOTÁBAN
• Melegen a MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 abroncs optimális üzemi nyomása 2,3 bar (33 psi) és 2,7 bar (39 psi) között van, az adott jármű aés az adott pálya függvényében.
• Emellett előfordulhat, hogy egyes járműveknél még ennél nagyobb üzemi nyomás szükséges, mint 2.7 bar (39 psi - melegen) - HIDEGEN (LEHÚLT ABRONCS)
• Soha ne használjuk a MICHELIN PILOT SPORT CUP2 abroncsot 1,9 barnál (28 psi) kisebb nyomáson!
• A MICHELIN Pilot Sport Cup 2abroncs élettartamának optimalizálása érdekében a Michelin azt javasolja, hogy legalább 2,0 bar (29 psi) és 2,4 bar (35 psi) közötti nyomásra fújjuk a lehűlt abroncsot. 

FIGYELEM!
• Figyeljük a mintázati kopást! A mintázat mélységének a futó teljes felületén legalább 1,6 mm-nek kell lennie. Győzödjön meg arról is, hogy nincs az abroncson mechanikai sérülés!
• Figyeljünk az oldalfalakra is: ha kopás jelét látja az oldalfalon (a jelölések elmosódnak), az azt jelenti, hogy az üzemi nyomás TÚL ALACSONY. Ilyenkor legalább +0.2 barral (+ 3 psi) növelje meg a nyomást, hogy megfelelő tapadást biztosítson az abroncs, és hosszabb ideig lehessen használni.
• A legjobb tapadást a futófelületen keresztül fejti ki az abroncs, és semmi esetre sem az oldalfalon való gördüléssel. 

Pályahasználat (Track Day) után
• A további károsodások elkerülése érdekében mindig ellenőrizze a MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 abroncs mintázati kopását, a mintázati mélységnek a futó teljes felületén legalább 1,6 mm-nek kell lennie. Győzödjön meg arról is, hogy nincs az abroncson mechanikai sérülés!
• Közúti használat előtt: várja meg, amíg az abroncs lehűl, lehűlt állapotban állítsa be a nyomást a járműgyártó vonatkozó javaslatainak megfelelően!
• Amennyiben a pályahasználat során kiiktatta a biztonsági funkciókat, kapcsolja be újra (vezetést segítő funkciók, nyomásfigyelő rendszer)! 

FIGYELEM!
• Ha hosszabb ideig nem használja a MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 abroncsait, szerelje le őket a járműről (a kerékpánttal együtt), és a szokásos üzemi nyomás felére csökkentse a nyomást!
• Tiszta, száraz, fénytől, ózontól védett (elektronikai eszközöktől távol lévő) helyen, és a Michelin weboldalon vagy műszaki dokumentumaiban megjelent ajánlásainak megfelelő módon, 0°C-nál (32°F) mindig magasabb hőmérsékleten tárolja őket!
• Lehetőség szerint kerülje a MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 abroncs használatát, helyéről való elmozdítását, szállítását, ha a környezeti hőmérséklet -10°C (14°F) alatt van.
• A fenti körülmények között ugyanis az abroncsot alkotó alkatrészek és anyagok tulajdonságai megváltozhatnak, ami jelentős teljesítményveszteséggel, sőt a gumialkatrészek károsodásával jár, így az abroncs használhatatlanná válhat.
• Soha ne használjon olyan abroncsot, amelynek az oldalfalán vagy futóján repedéseket, szakadást vagy egyéb sérülést lát. Ha ilyesmit tapasztal, lépjen kapcsolatba a legközelebbi Michelin vevőszolgálattal!
• Intenzív pályahasználat esetén az abroncs károsodhat, ha túl hosszasan vagy sokszor hajt a pálya szélén lévő kerékvetőn.
• Elengedhetetlen továbbá, hogy minden egyes megtett szakasz után alaposan szemügyre vegye az abroncsokat.
• Abban az esetben, ha túl sokszor, vagy túl hosszú ideig hajtott a kerékvetőn, illetve ha kisodródott a pályáról, alaposabb vizsgálatnak kell alávetnie az abroncsokat. Ilyenkor le kell szerelni őket a kerékről, és nem csak a külső, hanem a belső állapotukat is ellenőrizni kell. 

Járműgeometriai beállítások (futómű, kerékdőlés)
• Pályahasználatkor a kanyarodás optimalizálásához adott esetben meg lehet változtatni a futóműgeometriát (kerekek dőlésszöge), a nagy oldalirányú erőbehatás ugyanis idő előtt tönkre teheti az abroncs külső vállrészét.
• Kerékdőlés: a pályán való használathoz a negatív kerékdőlés értéke mindig -1,5° és -3° között legyen, az adott pálya és adott gépjármű sajátosságainak megfelelően. SOHA ne alkalmazzunk -4°-nál nagyobb negatív kerékdőlést!
• A kerékdőlés értékét közúti használat előtt vissza kell állítani a járműgyártó által ajánlott értékre, hogy a közúti használat során megfelelően viselkedjen a jármű és a rászerelt abroncs szabályosan kopjon. 

HASZNÁLATI TANÁCSOK
• A MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 sportabroncs kifejezetten SZÁRAZ pályahasználatra készült (semi slick), míg a MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R változat extrém SZÁRAZ körülményekre és pályahaználatra. Nedves felületű pályán vagy nedves közúton való használatkor, különösen vastag vízréteg esetén fennáll az aquaplaning veszélye, ami minden széles abroncs esetében fennáll, különösen, ha már kopott a futója. A biztonságos közlekedés érdekében csökkentse ilyenkor a jármű sebességét, és kapcsolja be a vezetést segítő biztonsági funkciókat a járművén. Az abroncsok mindazonáltal megfelelnek a helyileg (azokban az országokban, amelyekben értékesítik) szabályozott közúti közlekedési előírásoknak is.
• A megfelelő úttartás és teljesítmény érdekében kifejezetten ajánljuk, hogy mind a négy kerékre MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 abroncsot szereljen. Kiegészítő információ a MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R abroncs használatához: A MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R speciálisan extrém száraz körülményekhez kifejleszett abroncs, ezért a használatához elengedhetetlen a bemelegítési szakasz: a versenyabroncsoknál szokásos módon, bemelegítés után érhető az abroncs optimális teljesítménye.